CI+voor splinternieuwe sony KD-55XG8596 Ziggo gecertificeerd, probleem


Aboembarak

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1.401
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
CI+ werkt totaal niet verder om identificeren blijf op 0% na opnieuw fb instellingen gedaan en procedure frequentie na te volgen voor mijn gebied Amsterdam,bellen naar 1200 wordt je moe van onbekwame klantenservice die meteen zeggen mijn tv niet Ziggo gecertificeerd is , makkelijk werk. okey misschien wel maar waarom staat er wel over Ziggo gecertificeerd tv vanaf model kd-55xg8505 tot kd-55xg 8599. zit er mijn tv model tussen.
Dus ik wordt poeh van had ik meteen opgezegd stuur maar leegdoos stuur ik hele handel terug naar jullie. ( 14dagen bedenkt tijd dus ).
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
752
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Het werkt waarschijnlijk wel hoor.
Lees onderstaande eens (dit gaat wel over een iets ander model, maar deze zou volgens Ziggo ook niet gecertificeerd zijn).


CI+ module eruit, dan terug naar de fabrieksinstellingen....daarna digitale zenders installeren (Kabel) en dan pas de Module plaatsen.

Instellingen voor voormalig UPC gebied (fupc)

Frequentie: 164.00 Mhz
Modulatie: 64 QAM
Symbool Frequentie: 6900
Netwerk ID Algemeen: 05555
ID Free to Air zenders: 04444 <---- Deze moet jij waarschijnlijk eerst gebruiken bij het installeren van de digitale zenders (kabel)
 
Laatst bewerkt:

pa3eia

Product Tester
Lid geworden
2 nov 2003
Berichten
1.716
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
De huidige 1.3 CI+ Modules funcioneren al jaren is alle Sony Bravia's.
De niet certificering houd alleen in dat de Ziggo HD geen ondersteuning geeft i.v.m. het Interactieve gedeelte o.a.

73's
 
Topicstarter
Topicstarter
Aboembarak

Aboembarak

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1.401
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Het werkt waarschijnlijk wel hoor.
Lees onderstaande eens (dit gaat wel over een iets ander model, maar deze zou volgens Ziggo ook niet gecertificeerd zijn).


CI+ module eruit, dan terug naar de fabrieksinstellingen....daarna digitale zenders installeren (Kabel) en dan pas de Module plaatsen.

Instellingen voor voormalig UPC gebied (fupc)

Frequentie: 164.00 Mhz
Modulatie: 64 QAM
Symbool Frequentie: 6900
Netwerk ID Algemeen: 05555
ID Free to Air zenders: 04444 <---- Deze moet jij waarschijnlijk eerst gebruiken bij het installeren van de digitale zenders (kabel)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dynabite ; bedankt voor de restpont sorry ben pas geantwoord , ja heb ik op dat:
Frequentie: 164.00 Mhz
Modulatie: 64 QAM
Symbool Frequentie: 6900
Netwerk ID: 04444
Op advies van ziggo monteur en zegt dat is digitale en voor sony omdat 100Hz frequentie tv heb dus bijna op HD lijken , het is inderdaad zo en ben genoegen met dat beeld god zijdank geen gedoe bespaar € 5 maandelijks tot ziggo wordt volwassenen met CI+ frequentie.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
752
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Met CI+ module moet het ook gewoon werken. Ik snap niet zo goed welk TV abonnement je hebt. Je zit nu dus gewoon Kabel TV te kijken terwijl je een aanvullend TV pakket hebt? En waar is je mediabox gebleven?
 
Topicstarter
Topicstarter
Aboembarak

Aboembarak

Forum Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Berichten
1.401
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Met CI+ module moet het ook gewoon werken. Ik snap niet zo goed welk TV abonnement je hebt. Je zit nu dus gewoon Kabel TV te kijken terwijl je een aanvullend TV pakket hebt? En waar is je mediabox gebleven?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb geen mediabox Dynabite , veel probleem toen met media box had ik opgezegd , ik heb voor CI+ had besteld gewoon 250Mbs internet en tv standaard .Gewoon kabel tv kijken met 1,2,3, hd , de rest is digital. deze ci+ ook moeilijk met opzegging de klantenservice geen zin om hele verhaal in bestaand bij hun system te lezen moet ik 100 keer verhalen vertellen opnieuwe en dat nog niet snap , maar goed hoop ik nu is wordt doorgevoerd de opzegging en ik zou nooit meer wat bestellen tot ziggo goeie system en volwassenen en bekwam klantenservice.