CI+ module wil niet updaten

Beste Piepkee;

Ik denk niet dat jouw LG Tv de C+ module niet (handmatig) gaat updaten,dit gebeurt automatisch
via het internet, ben zelf in het bezit van een LG smart Tv, en als ik in het menu kijk (kanaalbeheer)
kan je zien dat de module niet valt te updaten! bij mij althans, probeer je Tv terug te zetten naar de
fabrieksinstellingen, en vervolgens de standaard installatie procedure van C+module/smartcard
uit te voeren.

Gr.
 
@Dick, klopt helemaal wat je schrijft, heb ook een lg en gekeken en dan wordt vermeld dat de ci module de laatste update heeft dus m.a.w. dit gaat gewoon automatisch.
 
Hallo, had tot vandaag hetzelfde probleem (tv en ci+ module 4 maanden oud)
Tot vandaag.... net liep de update eindelijk door, duurde wel 30 min.
Na afloop schakelde de tv uit.
Na aanzetten zijn alle digitale kanalen weg en ook niet meer te vinden!
Tv gereset, ci module gereset, tv van de stroom gehaald, module verwijderd er weer ingezet... allemaal zonder resultaat!
Help!!!
 
Nou ik zit ondertussen al 3 weken met zwart beeld bij de module de TV al 3 x gereset teug naar fabrieks instellingen C!+ module verwijderd en Digitaal ontvanger verwijderd TV rechtstreeks op de antenne kabel helpt ook niet mijn probleem bestaat daaruit dat ik steeds een foutmelding voor de frquentie krijg die krijg ik niet weg wij zitten in Limburg in Ziggo gebied voorheen Home de frequentie is hier 47400 dat behoor ik zo in te voeren maar heb ook al alternatieve frequenties geprobeerd alles niks hij blijft die fout melding geven . dus dit is volgens mij een Ziggo probleem.
 
474.00MHz qam64 nit 05555 6875 symbol rate.
scannen zonder de module, tv uit. module invoeren. tv aan.
1 minuut wachten..
checken in je tv menu of de module wordt herkend. (algemene interface ci+...)
ook hier je smartcard uitlezen in het irdeto menu. smartcard nummer aanwezig? ( niet..kaart wel juist erin???)
dan tv op ned.1 laten staan voor 30 minuten.
sneller kan ook, dan inloggen op je "mijn ziggo" omgeving en onder producten je zenders opnieuw ophalen .

lukt het allemaal niet...monteur laten komen en enkele tientjes betalen.

suc6
berrie
 
De module word herkend door de TV maar i blijf steken op een foutieve frequentie dat schijnt niemand te snappen want ik krijg steeds de zelfde opties aangeboden hij scant niet hij vraagt om de frquentie en die voer ik in en dan zegt ie stee vast FOUTIEVE FREQUENTIE ik voer in 47400 meer kan ik niet doen dan begint ie te scannen en stopt na 3 sec en vraagt om de FREQUENTIE voer ik weer opnieuw in en dan weer het zelfde , heb reed PHILIPS gevraagd die konden mij ook niet verder helpen de fout zit bij Ziggo ergens want hij accepteerd de frequentie niet..!!!!
 
Laatst bewerkt:
Dit is toch een Ziggo forum en niemand weet wat er aan de hand is ??? Dus niet de module wil niet updaten dat is een smith module ik heb er twee heb ook al module gewisseld en de kaart gewisseld alles zonder effect hij blijft hangen in het frequentie veld daar zit het probleem en hier heb ik nog NOOIT last van gehad altijd gewoon zenders kunnen zoeken of installeren mijn schoonmoeder zaliger had ook een PHilips dezelfde als de mijne dus ik moest altijd bij haar de zender problemen oplossen altijd gelukt zonder problemen en nu opeens lukt het niet meer
 
Laatst bewerkt:
kan je met je tv ook analoge zenders zoeken? ( weet niet 123 of jouw regio als analoog is afgeschakeld..)
dit om te testen of je tv tuner naar de D. is.
 
in je eerdere posts, geef je aan dat je een horizon hebt..nog steeds? en die coax daarvan kan je omsteken naar de ingang van je tv?
 
Terug
Bovenaan