[Chello]Kabelnoord upgrade pas over nog eens 2 maanden

Ze kunnen mij lekker de gifkikke krijgen zo tering ZOOI!!!!!!!

Geachte heer *** *******,

Helaas is het netwerk in uw regio hiervoor nog niet geschikt. Wij doen ons uiterste best om dit gereed te maken voor uw regio.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur (voor
storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en zon- en feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (? 0,10 per minuut). Belt u gerust, onze
medewerkers staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland

Nah ze krijgen me wat hoor tering ik stap wel over naar een andere provider.
 
Het netwerk van Kabel Noord is wel geschikt, ze hebben genoeg cappastijd voor de verhogind, het zal wel aan de apparatuur liggen die UPC er geplaast heeft.
 
Iisschots zei:
Het netwerk van Kabel Noord is wel geschikt, ze hebben genoeg cappastijd voor de verhogind, het zal wel aan de apparatuur liggen die UPC er geplaast heeft.

Idd daar dacht ik dus ook aan!
 
Trouwens ik wil best wel minder betalen hoor voor mijn snelheid.
Ik heb een zeer stabiele snelheid elke keer weer, (Zie onder voorbeeld)

Die voorbeeld: 2 downloads van 10,1 en 10,2 MB groot, de iste had wat snellere surfer dan die andere waardoor de laaste inzakte, en moest ook nog op gang komen tot 94 kbps.
Aangezien ik lees dat de nieuwe snelheden nogal last van up and downs hebben dus niet zo stabiel tja hou ik liever mijn snelheid zo.
Alleen natuurlijk wel minder betalen he ;)
 
't wordt alleen maar minder je zou bijna een actie opzetten

Chello, had mooi de snelheids verhoging aangemeld.

BLij, kon wel een tijdje overheen logisch.

Maar nu net even gebelt hebben met kabelnoord vertellen ze me dat wij dat
nog lang lekker niet krijgen.

Bijna iedereen bij chello heeft al wat gemerkt van de snelheids verhoging.
Maar 't blijkt dat wij lekker zijn gemaakt voor niks.

We betalen wel en met de prijsverhoging gingen we ook lekker mee maar nu er
wat leuks was kunen we dat lekker blijven doen voor een lager snelheid en
dat ook nog wel voor de komende maanden :(.

Dit maakt je toch zo pissig, wel E50,- strijken maar niks sneller.
Ik vroeg ook of we dan niet gecompenseerd konden worden maar nee niks.

En wat info geven kregen we ook niet, dat zal er misschien dan toch wat
beter op worden. ;(


kortom wel de lasten niet de vreugd.

Wel wat foutjes maar was pissig.


:-[ :-[ >:( >:( >:(
 
Dit kan niet, gewoon je geld terug vragen.
Je koop toch ook geen kilo suiker bij de buurtsuper en krijgt maar 750 gram.
 
Nog steeds niks zal ze maar weer eens bellen en ze laten ook niks van hun horen.

@home is later begonnen maar al wel sneller ??!!111 >:( >:( >:( >:(.

Home snelheidsverhoging (01-09-2004)
Je had het misschien al gemerkt, de snelheidsverhoging van @Home Basis en @Home Breedband is per 1 september een feit. Dit bekent dat @Home Basis nu een snelheid heeft van 768/128kbit/s (download/upload). @Home Breedband heeft een snelheid van 4000/512kbit/s (download/upload).
 
Terug
Bovenaan