Borg UPC modem

Denk je dat ze zullen zeggen: "Dat doen we"?
Mijn internetabonnement bij UPC/Chello dateert van augustus 2000, een tijd dat de spaarrentes nog redelijk hoog waren, De borg was toen 100 gulden. Ik bewaar zulke zaken overigens altijd.
 
Laatst bewerkt:
Mijn internetabonnement bij UPC/Chello dateert van augustus, een tijd dat de spaarrentes nog redelijk hoog waren, De borg was toen 100 gulden.
In augustus waren de rentes nagenoeg net zo beroerd al nu :> en guldens waren al afgeschaft....
 
In augustus waren de rentes nagenoeg net zo beroerd al nu :> en guldens waren al afgeschaft....
Ik heb het even aangepast, ik had het wel in mijn hoofd, maar vergat het jaartal er bij te zetten, het was augustus 2000.
 
Denk je dat ze zullen zeggen: "Dat doen we"?

Geen idee, maar als ze liever klanten kwijt raken, moeten ze het zeker niet doen. Ik zit nog met analoge tv, wil overstappen op digitaal, maar dan zit ik een jaar lang vast bij Ziggo, net als nieuwe klanten. Alleen mijn borg is daar nog en die nieuwe klant hoeft niet te betalen, gekkig toch? Maar als ik weg ga, dan krijg ik de borg terug, de buren hier zijn heel tevreden over het glasvezel netwerk, dus dan is de keus snel gemaakt. Ik zit ook bij vanaf mei 2000 bij eerst chello en als ik nog eens 18 jaar zou blijven zitten is de borg misschien wel verjaard na 36 jaar hahahaha Het is meer een principe kwestie nu, ik vind 45 euro niet veel voor jaren lange klanten, die zouden niet moeten vragen erom, maar gewoon terug moeten krijgen. Blijkbaar hechten ze meer waarden aan nieuwe klanten. Ik wacht gewoon af wat er gebeurt, het gaat nu niet alleen om het geld, maar om hoe je behandeld wil worden :)
 
Ik heb gechat met een medewerkster, maar die zegt dat het in de voorwaarden staat. Ik kon wel mijn modem terug sturen en dan moest ik het verzendbewijs maar goed bewaren lol. Kreeg dan niet mijn geld, maar als we geen klant meer zijn pas. Verder een bericht gestuurd, daar kreeg ik gelijk een telefoontje op terug dat het echt niet kan, tenzij je weggaat bij hun. Dus ben nu aan het kijken hoe ik verder ga en wat de mogelijkheden zijn. Ik wil er ook niet teveel tijd insteken, als ik naar een ander ga, ben ik van het probleem af. Ik vind het gewoon niet netjes, denk dat ze meer voor vaste klanten over zouden moeten hebben. Simpelste manier om het terug te krijgen is overstappen :) Ik denk dat daar heel veel borg staat, van veel van die vaste klanten die iedere maand gewoon weer geld storten en dat ze er goed rente van trekken, anders zouden ze niet zo moeilijk doen natuurlijk. Mocht ik wat anders horen, dan laat ik het weten :)
 
En even tussendoor, als ik over zou stappen naar de KPN, dan krijg ik de eerste 6 maanden ook nog eens 20 euro korting :) Met de borg erbij toch al 165 euro, hoop geld :)
 
Overstappen om je borg terug te krijgen is wel een hoop werk.
Ik heb geen moeite met mijn betaalde borg, ging toen akkoord met de voorwaarden.
 
En dan zal je alsnog weer opnieuw je borg moeten betalen
 
Terug
Bovenaan