• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Blokstoring

G.Pals

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2021
Berichten
1
Arnhem 1 februari 2021

Blokstoring Ziggo. Sinds dinsdag 26 februari jl. hebben wij geen tv signaal, d.w.z. dat we geen tv zenders kunnen ontvangen via de kabel. Het beeld laat alleen zien: ‘Geen of slecht signaal’.

In ons appartementencomplex aan de Lawick van Pabststraat hebben onze directe buren wel een goed functionerend Ziggo TV beeld.

Aanvankelijk kregen wij na na ons eerste belletje naar Ziggo, nu een week geleden, te horen dat we twee dagen geduld moesten hebben voordat het probleem opgelost zou zijn. Nee dus, daarom weer gebeld en daarna nog 3x. Inmiddels laat Ziggo weten dat het probleem pas 5 februari as. zal zijn opgelost.

Van de klanten/technische service kregen we diverse verklaringen, maar niemand kan ons vertellen wat een blokstoring is en hoe het komt. Sterker nog: ”wij weten nog niet wat de oorzaak is, want dat vertelt ons scherm niet”.
En hoe weet u dan dat het 5 februari is opgelost? “Nou dat zegt het scherm”.

Vanmiddag opnieuw gebeld en aanhoudend aangedrongen op het sturen van een monteur. Het antwoord luidde:” In Coronatijd hebben wij geen monteur beschikbaar, die werken dan niet”. Nou ja zeg, hoe is dat mogelijk etc. Na nog verder aandringen zou er toch wel een monteur ingepland kunnen worden, mits wij € 50 euro wilden betalen als de storing aan ons lag. Hoe zo, er is toch sprake van een blokstoring? Ja maar....etc. Natuurlijk gingen wij akkoord met dit bedrag om er maar van af te zijn.

Het werd nog bizarder toen deze mevrouw dan eindelijk de afspraak wilde in plannen en vervolgens zei: “ nee dat gaat niet zegt het systeem, want er is een blokstoring ”.
Nou ja..... brrrrrrrr!!
Gepke

Zijn er meer mensen in de Burgemeesterswijk die nu of onlangs bij Ziggo tegen dit probleem zijn aangelopen? Laat het ons dan svp weten.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.576
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Stuur even een persoonlijk bericht naar @Webcare Ziggo (ga even op webcare ziggo staan voor de opties.) Mogelijk zij je beter kunnen helpen. En ik neem aan dat je geen storing in de toekomst zal hebben cq krijgen je hebt het over 26 februari jl. Of al bijna 1 jaar geen signaal!

Arnhem 1 februari 2021

Blokstoring Ziggo. Sinds dinsdag 26 februari jl. hebben wij geen tv signaal, d.w.z. dat we geen tv zenders kunnen ontvangen via de kabel. Het beeld laat alleen zien: ‘Geen of slecht signaal’.
 
Laatst bewerkt: