Blokjes in Replay TV op Ziggo Go App & Web

Ik heb geen Next of andere DVR. Het komt ook voor op andere lokaties waar ik gebruik maak van wifi. Het is dus niet de bekabeling thuis. Wat gesuggereerd wordt mbt serververbindingen, upload van aanbieder(s) en/ of storage mankementen is in mijn optiek aannemelijker. Btw, staan deze servers ook in India, net als die van webmail?

Als het user afhankelijk is, of dat men wel of geen Next heeft, zou dit Ziggo niet sieren door te discrimineren. Het blijft overigens erg stil in de hoek van Webcare. Ik krijg sterk de indruk dat men het onderwerp langzaamaan laat doodbloeden. Zo ook met andere zakem die ik middels PM heb aangedragen. #Incompetent?
 
Aflevering 4 van Feud: Bette and Joan heb ik via ziggogoTV kunnen kijken maar krijg alleen voor aflevering 3 de toekomstige afleveringen te zien als ik zoek?? Ik zou ook de afleveringen van eerder verwachten want op de Android app kan ik de pilot en afl 2 en 3 wel zien die zijn van 6 en 8 oktober. Zelfde gedrag zie ik ook bij de serie Shimmer and Shine via de website zijn er maar een paar afleveringen beschikbaar die van vandaag/vannacht en in de app wel veel vorige afleveringen. Het speelt hier op Wifi (android app) en op ziggogo bedraad op laptop W10 wel perfect af.
@Anne-Ziggo er lijkt iets fout te zitten in de servers mbt Replay TV.
 
Officiëel bericht van Ziggo:

Hallo allemaal, dit topic is er een beetje bij ingeschoten vrees ik want er is nog geen update geplaatst. Er lopen ook meerdere topics over dezelfde storing, omdat de storing zich anders uit op verschillende platformen.

Voor abonnee's zonder Mediabox Next spelen er problemen in Ziggo GO bij Replay uitzendingen voor vrijwel alle programma's die 's avonds rond 21:00 zijn uitgezonden (de originele uitzendtijd, niet het tijdstip waarop jij de Replay uitzending start). In de apps zie je veel blokvorming/verkleuring terwijl veel browsers de foutmelding "Helaas, de video is onderbroken" geven.

De oorzaak wordt onderzocht en we willen dit natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen, dat blijkt echter een hele opgave. Ik heb op dit moment geen informatie over de oplostermijn.

 
Voor abonnee's zonder Mediabox Next spelen er problemen in Ziggo GO bij Replay uitzendingen voor vrijwel alle programma's die 's avonds rond 21:00 zijn uitgezonden
Dus toch discriminatie.......

@Ziggo, wat gaan jullie hier aan doen voordat er een klacht naar de toezichthouder gaat?
 
Ik heb het idee dat je niet helemaal begrijpt wat discriminatie inhoudt. Er gaat gewoon iets mis met de ZiggoGo servers voor niet-Next gebruikers. Het is logisch dat hier verschil tussenzit aangezien Next gebruikers op verschillende apparaten hun opnames en replayprogramma's verder kunnen kijken, waardoor de app waarschijnlijk andere servers aanspreekt.

Ik ben in ieder geval blij dat er eindelijk wat aan gedaan wordt.
 
Ik weet wel degelijk wat discriminatie inhoud. Blijkbaar worden abonnees met Next bevoordeeld met betere verbindingen naar de servers waar de ZiggoGo ReplayTV vandaan komt. Ten koste van abonnees zonder Next. Ik kan mij niet voorstellen dat Ziggo 2 aparte serverstations erop nahoud voor dezelfde content. Dus blijf ik bij discriminatie. Voor wie geld heeft om dergelijke apparatuur in huis te hebben tov anderen die een krappere beurs hebben en dat dus niet kunnen betalen vind ik het schandalig dat Ziggo dergelijke praktijken erop nahoud. Blijkbaar ben ik, althans naar de normen van Ziggo als "basis" abonnee niet goed (genoeg) voor mijn geld! Maar wel steeds verhogen en kwalitatief achteruitgaan.
 
Als iemand de discriminatie-kaart trekt op een forum waar veel dingen van Ziggo worden besproken... dan gaat er ergens iets niet goed en als ik heel eerlijk ben, ligt het deze keer niet aan Ziggo. Tuurlijk, Ziggo moet regelen dat de blokjes geen onderscheid meer gaan maken, maar om nou de slachtofferrol te gaan aanmeten enkel vanwege een storing? Een storing wijten aan de hoeveelheid geld die iemand overheeft voor bepaalde diensten... bespottelijk.
 
Vraagje aan iedereen: hebben de mensen hier die er geen last van hebben de Next? En andersom (zoals ik) de mensen die er last van hebben geen Next?

ik heb inderdaad geen Next en wel de problemen. Edit: oh, al duidelijk dat het daar aan ligt. Discriminatie slaat natuurlijk nergens op, dit is gewoon een technisch probleem dat waarschijnlijk niet gemakkelijk is op te lossen.

De Next abonnee’s kijken replay-tv waarschijnlijk volledig via de cloud ‘opslag’ servers, terwijl de abonnee’s zonder Next nog via de oude servers kijken. Dat is een logische keuze wat betreft capaciteit, er zijn nog a
tijd véél meer abonnee’s zonder Next. De Next servers moeten 2 jaar aan content opslaan en kunnen verspreiden, terwijl de oude replay TV servers slechts content moeten opslaan van de laatste zeven dagen. Ziggo zou wel gek zijn om hun oude infrastructuur volledig af te sluiten, dat is vragen om problemen.
 
Laatst bewerkt:
De Next servers moeten 2 jaar aan content opslaan en kunnen verspreiden, terwijl de oude replay TV servers slechts content moeten opslaan van de laatste zeven dagen.

Ook Next heeft net als andere replay maar 1 week de tijd om terug te kunnen kijken. En de cloud opslag blijft maar 1 jaar beschikbaar.
 
Maar dan nog denk ik ook dat op de achtergrond de servers voor de Next gebruikers andere software en misschien ook wel hardware gebruiken. Wat wel raar is dat de afleveringen in de app en op de Ziggogo website anders zijn als je terug wil kijken. maar misschien zitten die ook op een andere server,......
 
Terug
Bovenaan