Blokjes in Replay TV op Ziggo Go App & Web

Misschien moet dit topic verplaatst worden naar andere subforum (Digitale TV - On Demand & Replay). Lijkt mij hier beter op z'n plaats i.p.v. Digitale TV - Online TV.

@Webcare Ziggo: Het maakt dus niet uit waar ik ben, heb een tijdje in een hotel in België gezeten, daar zelfde probleem. Is dus niet gebonden aan aansluiting thuis.
 
Update: @Webcare Ziggo een privébericht gestuurd o.v.v. de gevraagde gegevens en legio voorbeelden.

Programma (Exp. Robinson) loopt nog steeds niet (tot 40:52 met glitches) (zie bijlagen).

Erg jammer, terwijl er zoveel reclame voor wordt gemaakt op TV dat je overal en zonder haperingen je favoriete programma's kunt (terug)kijken. Dit is dan niet de kwaliteit die ik verwacht van Ziggo.
 

Bijlagen

  • 20190927_064729.jpg
    20190927_064729.jpg
    167,2 KB · Weergaven: 100
  • 20190927_064749.jpg
    20190927_064749.jpg
    132,3 KB · Weergaven: 94
Ziggogo op brouwser stopt steeds nu bij de F1, snelheid test is prima, haal max wat ik heb.
 
Laatst bewerkt:
Net ff gekeken, bij mij geen problemen.
Was vergeten te zeggen dat het in de brouwser was, bericht aangepast via app in Windows nu inderdaad prima !!

Nou had het nog niet gezegd of nu weer buffering ook in de app, maar veel minder dan de brouwser
 
Laatst bewerkt:
Ook hier 1gbit glasvezel (tweak) veel buffering en hikken tijdens kijken van F1. Zowel via de app(IOS) als via de browser(Chrome)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in het algemeen heel tevreden en heb zelden klachten. En als iets een keer niet werkt, dan is het bijna altijd heel korte tijd later opgelost. Ik heb dan ook een hele tijd gewacht met dit te melden, maar de hier beschreven klacht moet ik helaas ook beamen. Soms niet om aan te zien. De websiteversie breekt consequent af na ongeveer een minuut, de app-versie vertoont onderbreekt weliswaar niet, maar vertoont aldoor ook deze storingen. Wat de websiteverbinding betreft, die is uitstekend, ruim +3dbmV op alle 10 kanalen.
 
Het terugkijken is voor mij zo echt onbruikbaar geworden en ik gebruik daarvoor nu NPO Start etc.

Die apps ondersteunen ook nog eens Chromecast voor het terugkijken (dat even terzijde).
 
op dit moment waardeloos. bij replay kan video niet afgespeeld worden. is NCIS LA van 20:30. Gebeurt bij diverse programma's
 
Hier even NCIS LA van 20:30 terug gekeken.

hier gaat het prima
65D87565-06D6-42F4-86BF-4B17F3443C36.jpeg
 
Terug
Bovenaan