Shadowranger
Forum Gebruiker
- Berichten
- 616
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Het valt me op dat de laatste tijd bij meerdere programma's erg veel artifacts in het beeld zitten bij Replay TV. Zowel op de app als ook in de webbrowser. Geluid loopt wel door, maar het is net alsof je naar een oude gecodeerde uitzending zit te kijken. Hebben meer hier last van? Ik zie het op al mijn apparaten (smartphone/ tablet/ PC/ laptop) zowel bedraad als wifi. Live TV via de app/ webbrowser loopt prima, netwerk is meer dan voldoende bandbreedte.
Met name de laatste keer, dat mijn vrouw wilde kijken naar Expeditie Robinson (zondag 22-9-2019)) was het niet om aan te zien en liep het zelf helemaal vast rond 41:40. Na meerdere keren proberen te herstarten in "kijk verder" maar dit biedt geen soelaas. App heb ik opnieuw geïnstalleerd, helaas ook geen verbetering. Vrouw is erg teleurgesteld dat zij nu het einde niet heeft kunnen zien.
Kan iemand van Ziggo hier iets zinnigs mee?
Met name de laatste keer, dat mijn vrouw wilde kijken naar Expeditie Robinson (zondag 22-9-2019)) was het niet om aan te zien en liep het zelf helemaal vast rond 41:40. Na meerdere keren proberen te herstarten in "kijk verder" maar dit biedt geen soelaas. App heb ik opnieuw geïnstalleerd, helaas ook geen verbetering. Vrouw is erg teleurgesteld dat zij nu het einde niet heeft kunnen zien.
Kan iemand van Ziggo hier iets zinnigs mee?