Blokjes in Replay TV op Ziggo Go App & Web

Het gaat hier om Ziggo Go hè Piente. Of ben je aan het casten naar je TV?

Edit: hier even gecheckt en bij mij werkt dit programma probleemloos de eerste vijf minuten;
 
Laatst bewerkt:
Dit maakt bij mij niet uit. Of ik nu live tv kijk of via de windows app. of via de site via ziggogo op geen van deze manieren geen blokjes.

Het was geen casten in dit voorbeeld.
Juist wel getest omdat @C0re hier wel last van heeft en ik weer niet terwijl we beiden in dezelfde plaats wonen.
 
Aflevering 4 van Feud: Bette and Joan gisteravond op Fox van 21:05 tot 22:05 is weer een regelrechte ramp. Een en al slierten en loopt maar een halfuurtje en dan niks meer. Zowel via de Android app op de tablet als via ziggogo.tv op de laptop. Ook gebprobeerd via de 4G netwerk in plaats van via huisnetwerk. Niks, nada.
 
Ook even gecheckt, hetzelfde probleem als C0re, blokken, content blijft hangen. Ziggo heeft ergens in de server opslag gewoon een signaal probleem bij het opslaan of defecte schijven.

En het kan best zijn dat niet iedereen er last van heeft, niet ieder klantnummer zal vanaf dezelfde server de content terugkijken, dat wordt verdeeld. Ik verwacht dat je als klant gelinkt ben aan een bepaalde server cluster. Daarom zijn het ook steeds dezelfde personen die last hebben van dit probleem, terwijl anderen geen problemen ervaren.

Eigenlijk zou iemand die hier problemen ervaart eens moeten inloggen met de gegevens van iemand die geen problemen ervaart. Dan weten we gelijk hoe dat zit. Toevallig 2 members die elkaar goed genoeg vertrouwen om dit uit te testen?
 
Heb het ook even gecheckt en dat programma was inderdaad een groot drama.
 
Tijdens het pannenkoeken bakken de aflevering laten lopen... nergens een hapering of ook maar een blokje zichtbaar.

App (iOS), site (Chrome) via wifi (KPN en Ziggo) en 4G (KPN) getest...
 
En het kan best zijn dat niet iedereen er last van heeft, niet ieder klantnummer zal vanaf dezelfde server de content terugkijken, dat wordt verdeeld. Ik verwacht dat je als klant gelinkt ben aan een bepaalde server cluster. Daarom zijn het ook steeds dezelfde personen die last hebben van dit probleem, terwijl anderen geen problemen ervaren.

Degenen die er last van hebben, hebben precies dezelfde verstoringen dus het kan bijna niet anders.
 
Vraagje aan iedereen: hebben de mensen hier die er geen last van hebben de Next? En andersom (zoals ik) de mensen die er last van hebben geen Next?
 
Terug
Bovenaan