Bijna een maand zonder telefonie

zoal gezegd als @Webcare Ziggo er al mee bezig is, niet ook nog eens de helpdesk bellen, word de kans op fouten groter als er meer partijen aan hetzelfde probleem werken
Ik ben eigenlijk ook wel klaar met dat bellen, ik laat webcare gewoon hun ding doen, maar we gaan inmiddels richting de vijfde week zonder telefonie. Echt absurd..
 
Zoiets is natuurlijk in principe binnen een dag op te lossen door @Webcare Ziggo (kwestie van het nummer aanmelden of handmatig wat gegevens invoeren/veranderen met eventueel een andere connectbox).

Waarom duurt het zo lang @Webcare Ziggo? Geef TS wat info waarom het zo lang duurt en wat het probleem is en zet er een beetje tempo achter.
 
Laatst bewerkt:
Hoi, sinds gisteren een nieuwe mediabox en modem laten installeren door een monteur. Resultaat; vaste telefoon doet het niet meer. Ik ben op dit moment telefonisch gewoon niet bereikbaar!. Ziggo geeft aan dat het probleem in de software van het modem zit en dat dit in Indonesie moet worden opgelost. Ze kunnen mij niet helpen en weten ook niet hoelang dit gaat duren. Ook komen ze niet met een oplossing. Bij het afsluiten van het nieuwe pakket ging het ook al mis. Dat had al een seintje moeten zijn :(. Waarom een modem met software problemen nog steeds wordt verkocht, weet mij niemand bij Ziggo een antwoord op te kunnen geven.
 
"...dat dit in Indonesië moet worden opgelost" .......
Nou wat dan nog? Dat lijkt me toch geen argument om het niet meteen op te lossen. Dat land verkeert toch niet meer in de prehistorie?

Is de locatie Indonesië misschien ook de oorzaak van het knullige halfjaarlijkse probleem met de wisseling zomertijd/wintertijd?
 
Laatst bewerkt:
"...dat dit in Indonesië moet worden opgelost" .......
Nou wat dan nog? Dat lijkt me toch geen argument om het niet meteen op te lossen. Dat land verkeert toch niet meer in de prehistorie?
Lijkt mij ook er zijn echt mensen bij Ziggo die je heel goed willen helpen. Dus een oplossing zie ik wel als je de juiste een de lijn hebt.. het is geen onwil zeg maar.
Als het aan Indonesië aldaar zou liggen hoe komt dat dan? Maar dat is geen reden om het toch zo snel mogelijk op te lossen mee eens.
 
Terug
Bovenaan