• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Bijna een maand zonder telefonie

Topicstarter
Topicstarter
A

Ammerant

Forum Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2021
Berichten
6
zoal gezegd als @Webcare Ziggo er al mee bezig is, niet ook nog eens de helpdesk bellen, word de kans op fouten groter als er meer partijen aan hetzelfde probleem werken
Ik ben eigenlijk ook wel klaar met dat bellen, ik laat webcare gewoon hun ding doen, maar we gaan inmiddels richting de vijfde week zonder telefonie. Echt absurd..
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.017
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Zoiets is natuurlijk in principe binnen een dag op te lossen door @Webcare Ziggo (kwestie van het nummer aanmelden of handmatig wat gegevens invoeren/veranderen met eventueel een andere connectbox).

Waarom duurt het zo lang @Webcare Ziggo? Geef TS wat info waarom het zo lang duurt en wat het probleem is en zet er een beetje tempo achter.
 
Laatst bewerkt: