Bij Horizon go app op PC steeds de melding BUFFERING

Ronnie58

Forum Gebruiker
Berichten
6
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo

Wanneer ik tv wil kijken op mijn PC via de horizon go app ; komt regelmatig de melding BUFFERING naar boven
Dit is geen kijken...
Er zijn dagen dat ik er totaal geen last van heb, maar ook dagen dat je 10 seconden kan kijken en dan weer....BUFFERING>>>>

Kan iemand deze digibeet uitleggen wat dit eigenlijk is, en wat kan ik er aan doen????

BVD Gr Ron
 
Hoi Johnny54

de snelheid??? Hoe kom ik hierachter, en hoe verwijder ik de oude app, om deze opnieuw te installeren???
 
Draai een paar keer een paar snelheidstesten met enige tijd ertussen zodat je ziet of je steeds min of meer de zelfde snelheid hebt.
https://www.ziggo.nl/speedtest
https://www.speedtest.net/

Programma (app) verwijderen in windows 8.1
  1. Typ in het Startscherm met de tegels het woord 'Configuratiescherm'.
  2. Klik op Configuratiescherm rechts boven in het scherm.
  3. Het Configuratiescherm opent.
  4. Een lijst met alle programma's verschijnt.
  5. Klik op de knop Verwijderen en volg de instructies.
 
Hoi Johnny
de speedtesten zijn goed 258... download 25.... upload

De Ziggo app komt niet voor in de lijst met programma's hoe kan ik deze nu verwijderen ???? is er nog een andere manier ??
BVD Ron
 
De internetsnelheid snelheid is meer als hoog genoeg.

De app heet Ziggo go.

Heb je de suggestie van René al uitgeprobeert?
 
Heb ik nog niet gedaan, ik ga het vanavond eens proberen

en ook de Ziggo go app staat niet tussen de programma's ......

Gr Ron
 
@Johnny54 volgens mij werkt de oude Horizon Go app ook nog gewoon. De Ziggo Go app heeft de Horizon Go app niet direct vervangen, ze bestaan/bestonden naast elkaar. Zo kan ik op mijn oude iPad 2 met iOS 7.1.2 ook nog altijd via Horizon Go TV kijken, maar Ziggo Go wordt niet ondersteund.
 
Volgens mij is de ZiggoGo app alleen voor Windows 10 15063.0 of hoger https://www.microsoft.com/nl-nl/p/z...onofsystemrequirementstab#system-requirements

Ronnie Zal dan inderdaad wel de oude HorizonGo app hebben en het is de vraag of hij die nog wel opnieuw kan downloaden als hij hem zou verwijderen.

Dat bufferen zou misschien ook nog kunnen komen doordat de CPU op dat moment te zwaar belast wordt.
Wanneer het weer gebeurt, rechtsklik dan eens op de taakbalk en kijk bij taakbeheer hoe hoog de processor belast wordt.
Of doe een speedtest op het moment dat de app slecht werkt. De verbinding kan immers tijdelijk slecht zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan