Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm..... Het is dus niet helemaal over.Hoi EdmondVS
Vorige week even wel maar dat was te verwaarlozen. Het lijkt erop dat de versterker en nieuwe kabels geholpen hebben.
Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.Ik heb nog geen software update gedaan van de tv ,die laat ik even zo want dat is toch wel een ding voor mij.
Zelf denk ik dat ook niet eigenlijk. Nu het toch redelijk stabiel is met heel soms een blokband zeg maar zit het wellicht ook bij Ziggo zelf maar het is tot nu toe te doen. Ik heb nog optie voor poortje verzetten hèHmm..... Het is dus niet helemaal over.
Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.