Bij gebruik spitter geeft blokjes

Hoi EdmondVS

Vorige week even wel maar dat was te verwaarlozen. Het lijkt erop dat de versterker en nieuwe kabels geholpen hebben. Ik heb nog geen software update gedaan van de tv ,die laat ik even zo want dat is toch wel een ding voor mij. :)
 
Updaten is te doen via WiFi. (wifi kan via je mobiel bijv. Als er geen WiFi is)

via menu van de tv Naar instellingen gaan

dan ondersteuning

dan software updaten.
 
Hoi EdmondVS

Vorige week even wel maar dat was te verwaarlozen. Het lijkt erop dat de versterker en nieuwe kabels geholpen hebben.
Hmm..... Het is dus niet helemaal over.
Ik heb nog geen software update gedaan van de tv ,die laat ik even zo want dat is toch wel een ding voor mij. :)
Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.
 
Hmm..... Het is dus niet helemaal over.

Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.
Zelf denk ik dat ook niet eigenlijk. Nu het toch redelijk stabiel is met heel soms een blokband zeg maar zit het wellicht ook bij Ziggo zelf maar het is tot nu toe te doen. Ik heb nog optie voor poortje verzetten hè
 
Ik houd het nog steeds voor mogelijk dat het aan Ziggo zelf ligt (bijvoorbeeld aan de kabel die naar buiten gaat, naar de verdeelkast op straat of een zgn. eindversterker). Om echter Ziggo zover te krijgen daar serieus naar te kijken, moet je er wel 100% zeker van zijn dat je eigen spullen in orde zijn en Ziggo ook daarvan kunt overtuigen. Maar ik geef toe dat dat soms lastig is en gedoe geeft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan