• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Bij gebruik spitter geeft blokjes


Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
694
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hoe ziet de wandcontactdoos in de woonkamer eruit? Dit kan ook een boosdoener zijn hier. En het AOP bij de ingang van de woning? Maak anders even wat foto's zodat we mee kunnen kijken.
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
8.681
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Welke versterker, waar kan ik die kopen en hoe aan te sluiten. Ben niet zo een technische vrouw op dit gebied.
Als je het zelf wilt proberen dan is dit een hele geschikte versterker:

Maar geen garantie dat dit ook het probleem oplost!
Je zou ook Ziggo kunnen bellen om te kijken of het signaal dat binnen komt goed is, en of de wandcontactdoos/AOP goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
DVB - C tuner, ik heb helaas geen idee wat dat is.
Is dat een instelling?

Ziggo heeft al vanuit hun kant doorgemeten toen ik drie weken geleden gebeld heb voor de blokjes.
Toen heb ik op hun advies een nieuwe CI module met smartcard aangeschaft.
Ik heb de oude eruit gehaald en de nieuwe erin gestoken en dat werkt.

De TV draait nu de hele dag al goed op coax aansluiting direct op de aansluiting in de woonkamer. Heb even gebeld naar moeders en ze heeft nog geen blokjes gehad.

Dus..... versterker erachter en dan splitter erbij voor slaapkamer tv is de oplossing?

Als ik morgen bij haar ben zal ik foto maken van de aansluiting maar zo spannend is het niet . Directe aansluiting van handdoekje naar haar samsung Led TV.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
Ik wil wel voor haar de tv slaapkamer er weer achter hebben want dat is enige plezier wat ze nog heeft.

Versterker zal dan oplossing Kunnen zijn lees ik hier.
Ik kan Ziggo ook nog wel keer bellen, ze kunnen monteur sturen alleen zijn daar geen ik aan ook weer kosten aan verbonden.

Wel fijn dat ik hier tips.krijg en in elk geval serieus mee gedacht word. Daarvoor mijn dank.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.540
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hoe lang is de kabel naar de slaapkamer? ik heb ook blokjes maar alleen bij het overschakelen naar een andere zender, met dezelfde situatie die u aangeeft.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.540
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
oh ok, dan zou ik ook willen adviseren om ziggo te vragen om bij de aop het signaal te meten, komt vaak voor dat er nog een oude aop opzit en dan vervangen ze die gratis.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
Dus als ik bel en vraag willen jullie aop pint doormeten dan weten zij genoeg?
Volgens mij hadden ze dat al gedaan drie weken geleden toen ik dus gebeld heb maar dat wat ze doorgemeten hebben op afstand weet ik dan niet of dat het aop punt was.

Vind het vervelend voor mijn oude mams want 7 jaar heeft ze gewoon goede tv beeld gehad in woonkamer en slaapkamer. Nu dan sinds 14 dagen blokjes en strepen, kabel vervangen, ci module vervangen en de splitter en dan niet goed.
Wel.goed beeld dan alleen als en coax rechtstreeks op wanddoos zit is dan wat frustrerend. Ziggo helpdesk vind ik altijd een drama want heb nooit gevoel dat ze je serieus nemen.
 

rcs

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
2.540
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dus met alleen de tv beneden is het beeld wel goed begrijp ik en als je gaat splitsen naar boven krijg je blokjes,
als dit zo is neem dan contact op met webcare, die zullen je dan helpen, succes.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
Is gelijk vloerse woning .

Beeld tv woonkamer is goed als die direct op de wand doos is aangesloten. Zet ik de splitter er tussen waar dan ook de coax van slaapkamer aanzit dan komen er blokjes tv woonkamer.

Hoe kan ik webcare benaderen?