• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Bij gebruik spitter geeft blokjes


Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
Hoi EdmondVS

Vorige week even wel maar dat was te verwaarlozen. Het lijkt erop dat de versterker en nieuwe kabels geholpen hebben. Ik heb nog geen software update gedaan van de tv ,die laat ik even zo want dat is toch wel een ding voor mij. :)
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.946
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Updaten is te doen via WiFi. (wifi kan via je mobiel bijv. Als er geen WiFi is)

via menu van de tv Naar instellingen gaan

dan ondersteuning

dan software updaten.
 

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
878
Gebied
fUPC
Hoi EdmondVS

Vorige week even wel maar dat was te verwaarlozen. Het lijkt erop dat de versterker en nieuwe kabels geholpen hebben.
Hmm..... Het is dus niet helemaal over.
Ik heb nog geen software update gedaan van de tv ,die laat ik even zo want dat is toch wel een ding voor mij. :)
Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.
 
Topicstarter
Topicstarter
L

Loesy

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Berichten
237
Hmm..... Het is dus niet helemaal over.

Rustig zo laten. Ik kan me vergissen, maar het lijkt me stug dat die blokjes daar iets mee hebben te maken.
Zelf denk ik dat ook niet eigenlijk. Nu het toch redelijk stabiel is met heel soms een blokband zeg maar zit het wellicht ook bij Ziggo zelf maar het is tot nu toe te doen. Ik heb nog optie voor poortje verzetten hè
 

EdmondVS

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
878
Gebied
fUPC
Ik houd het nog steeds voor mogelijk dat het aan Ziggo zelf ligt (bijvoorbeeld aan de kabel die naar buiten gaat, naar de verdeelkast op straat of een zgn. eindversterker). Om echter Ziggo zover te krijgen daar serieus naar te kijken, moet je er wel 100% zeker van zijn dat je eigen spullen in orde zijn en Ziggo ook daarvan kunt overtuigen. Maar ik geef toe dat dat soms lastig is en gedoe geeft.
 
Laatst bewerkt: