• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Bewaarde programma’s geven steeds aan dat er geen internetverbinding is

Vraag

sander

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2021
Berichten
1
We hebben steeds het probleem als je een opgenomen programma bekijkt, dat komt er steeds een mmelding in beeld dat er geen connectie is met het internet. We drukken dan netjes op ‘ sluiten’ maa het komt steeds terug.
We hebben de nieuwste mediabox.

Iemand enig idee?

bedankt, Sander
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.162
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Box 1 minuutje stroomloos maken. Bij het aanzetten maakt hij dan opnieuw verbinding met het internet.
 

xray79

Product Tester
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.003
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
We hebben steeds het probleem als je een opgenomen programma bekijkt, dat komt er steeds een mmelding in beeld dat er geen connectie is met het internet. We drukken dan netjes op ‘ sluiten’ maa het komt steeds terug.
We hebben de nieuwste mediabox.

Iemand enig idee?

bedankt, Sander
Is je Next via Wifi of bedraad aangesloten? Soms is wifi te zwak of nog een keer laten zoeken via instellingen. Replay tv en andere on demand diensten zou het dan ook niet moeten doen als het goed is.
 

HRJ

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2008
Berichten
474
Bij mij gaf hij tot gisteren herhaaldelijk aan : "Kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later....." Als ik vervolgens terug ga en opnieuw het programma wil zien, doet ie het wel. Volgens diagnostiek is alles ok (Wifi) en de snelheid hoog (4k). Sinds gisteren geen last meer dus zal wel iets bij Ziggo geweest zijn.
Wat geeft diagnostiek bij jouw aan ? Je kunt proberen even opnieuw verbinding te maken met je (Wifi neem ik aan) netwerk.