Via de (nieuwe) website van Ziggo https://randapparatuur.ziggo.nl had ik een TP-link Mesh setje gekocht.
Echter voldeed deze niet aan mijn verwachtingen en heb deze een paar dagen later geretourneerd naar het adres wat vermeld stond op het retourlabel.
Een dag later kreeg ik via de PostNL app een bericht dat deze op het retouradres bezorgd was. Omdat ik een week later nog niets had gehoord heb ik geprobeerd contact te leggen via de chat app op deze website. Ik kreeg echter het idee dat deze medewerker niet bekend was met de nieuwe website omdat deze gelijk begon over een onbekend retouradres en het adres in Waalwijk, waar de zending naar toe moest, niet bekend was. Uiteindelijk zou hij gaan informeren en gaf aan dat het goed zou komen.
Tot nu een aantal dagen later nog steeds niets van een bevestiging of geld retour mogen ontvangen.
Vandaag maar eens gebeld met Ziggo maar ook deze medewerker was hier niets over bekend. Hij moest het uitzoeken en zou mij later terug bellen. Dat heeft hij inderdaad gedaan maar helaas kon hij nog steeds geen antwoord geven en er moest verder uitgezocht worden en moet later maar zelf terug bellen.
Dit is een vreemde gang van zaken en vraag mij dus af of er ondertussen meer gebruikers zijn met soortgelijke ervaringen?
Echter voldeed deze niet aan mijn verwachtingen en heb deze een paar dagen later geretourneerd naar het adres wat vermeld stond op het retourlabel.
Een dag later kreeg ik via de PostNL app een bericht dat deze op het retouradres bezorgd was. Omdat ik een week later nog niets had gehoord heb ik geprobeerd contact te leggen via de chat app op deze website. Ik kreeg echter het idee dat deze medewerker niet bekend was met de nieuwe website omdat deze gelijk begon over een onbekend retouradres en het adres in Waalwijk, waar de zending naar toe moest, niet bekend was. Uiteindelijk zou hij gaan informeren en gaf aan dat het goed zou komen.
Tot nu een aantal dagen later nog steeds niets van een bevestiging of geld retour mogen ontvangen.
Vandaag maar eens gebeld met Ziggo maar ook deze medewerker was hier niets over bekend. Hij moest het uitzoeken en zou mij later terug bellen. Dat heeft hij inderdaad gedaan maar helaas kon hij nog steeds geen antwoord geven en er moest verder uitgezocht worden en moet later maar zelf terug bellen.
Dit is een vreemde gang van zaken en vraag mij dus af of er ondertussen meer gebruikers zijn met soortgelijke ervaringen?