• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

beller hoort mij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

drabbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
103
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
nog maar een keertje proberen. Ziggo mailen: na 2 weken antwoord gehad:er was contact geweest met mij en het probleem was opgelost(Ik heb van niemand van Ziggo iets gehoord!!!)
Dan maar een chatsessie geprobeerd. Modem resetten, andere telefoon gebruiken enz. Toen ik verwees dat er meerdere mensen hier last van hadden en of dit probleem bij Ziggo bekend was, kreeg ik als antwoord, dat ik de helpdesk van Ziggo moest bellen voor een storingsmonteur.
Die moet zeker bij mij zitten wachten tot het een keertje fout gaat?
Als er bij meerdere mensen dit probleem voorkomt, moet het toch een bij Ziggo bekend probleem zijn?
Gaarne een reaktie
 

drabbe

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Berichten
103
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb, denk ik, het probleem gevonden. De draadloze telefoon stond vlakbij het modem van Ziggo.
Ik kreeg een mail op mijn vragen van de helpdesk. Daar stond o.a. in:

controleer of de modem niet binnen een straal van 30cm in de buurt staat van andere elektrische apparatuur (b.v. TV of speakerboxen) i.v.m. elektromagnetisch veld van dergelijke apparaten;

Daarop heb ik de telefoon verplaatst en sindsdien al een aantal dagen geen problemen meer gehad.
Misschien een oplossing voor anderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.