• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Bagger. Ziggo komt afspraken niet na.


albertnetwerk

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2020
Berichten
2
Ik dacht ga ff bij Ziggo kijken voor internet en tv,de verbinding zou binnen drie dagen werken, ben 6a7 telefoontjes verder
nog steeds geen internet.
20 jaar geleden was al een bagger ben ik overgestapt naar kpn werkte prima komen hun afspraken na.
Paar jaar geleden zelfde probleem met de aansluiting (ziggo) bij de woning van mijn moeder ze dagen zonder internet
komen hun afspraken niet na sturen een zogenaamde "spoed-monteur"langs je raad t al de monteur is nooit langs gekomen.

de eerste regel is nu van toepassing (heden) heb ze vanmorgen gebeld volgens hun moet de verbinding binnen 24 werken
(al vaker beloofd) gelijk een melding gedaan mocht t niet werken binnen 24 uur stuur ik alles retour

"ik wil best een week wachten op een internetverbinding dan moeten niet gaan zeggen dat je binnen drie dagen online bent"
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.395
KPN is nog erger, is mijn ervaring. Die hebben voor reparaties zoveel uitbesteed, dat je als je belt van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Na 2 weken nog geen steek opgeschoten. Op Ziggo overgestapt en meteen klaar. Toen we KPN van deze overstap op de hoogte brachten, werden we nog afgeblaft en tegengewerkt ook. Uiteindelijk een maand dubbel abonnement betaald om er maar vanaf te komen.
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.395
Het gras van de buren is niet altijd zo groen als je denkt. Daarvan ben ik me ook wel bewust.
Maar we hebben (Het afgelopen jaar, dus) KPN 2 weken de tijd gegeven om op te lossen en ons kapot gebeld over dat we opeens geen aansluiting meer hadden.
Ziggo stond gelijk voor de deur om te checken of alles naar wens was.
En als ik Ziggo bel, heb ik - nog steeds -het gevoel dat ik serieus wordt genomen.
Dat was bij KPN wel anders. Daar kreeg ik menigmaal het gevoel dat ik maar een nummer was.