rbrence
Forum Gebruiker
- Berichten
- 29
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Met deze stijgende temperaturen en een meterkast waar ook de stadsverwarming inzit, blijkt dat het Ziggo Arris modem dat niet echt lekker vind. Meerdere malen viel het internet de laatste twee weken uit en na veel onderzoek blijkt dat als ik de deur van de meterkast open laat staan het probleem is opgelost.
Het vreemde is dat de ASUS router, die er vlak naast staat, hier dus helemaal geen last van heeft. Het is alleen het ARRIS modem wat gewoon de connectie stopt en een rode led geeft. Uitzetten, wachten, deur open, probleem opgelost. Tja, hoe ga ik dit nou toch oplossen zonder dat ik het Arris modem buiten de meterkast moet plaatsen........ of is het gewoon een probleem van het Ziggo Arris modem?
Kasttemperatuur was wel boven de 35 graden uitgelopen, dat dan weer wel en ik zie geen active fan op het apparaat. Suggesties iemand??
Ps. De helpdesk van ZIGGO is en blijft in de eerste lijn nog steeds ruk..... die wees als oorzaak aan dat in het UPC gebied het modem niet op bridge kan worden gezet...... pffffffffff :-)
Het vreemde is dat de ASUS router, die er vlak naast staat, hier dus helemaal geen last van heeft. Het is alleen het ARRIS modem wat gewoon de connectie stopt en een rode led geeft. Uitzetten, wachten, deur open, probleem opgelost. Tja, hoe ga ik dit nou toch oplossen zonder dat ik het Arris modem buiten de meterkast moet plaatsen........ of is het gewoon een probleem van het Ziggo Arris modem?
Kasttemperatuur was wel boven de 35 graden uitgelopen, dat dan weer wel en ik zie geen active fan op het apparaat. Suggesties iemand??
Ps. De helpdesk van ZIGGO is en blijft in de eerste lijn nog steeds ruk..... die wees als oorzaak aan dat in het UPC gebied het modem niet op bridge kan worden gezet...... pffffffffff :-)