Aparte inlogcodes ZiggoGo?

De Topic Starter plaatst een kritische noot, die - hoewel ik zelf geen gebruik maak van ZiggoGo - naar mijn mening volkomen terecht is. Ik zie en lees het anders dan een klacht van een notoire klager. Het feit dat in het verleden kritiek is geleverd over hetzelfde onderwerp doet niet ter zake. Het bewijst hoogstens dat Ziggo gefundeerde kritiek van klanten niet altijd serieus neemt.
 
Ik ben het zeker eens met de TS. Nu ben ook nog zo stom geweest om ziggo en Vodafone login te combineren; dan heb je EN toegang tot Ziggo en Vodafone (en dat is denk ik ook niet terug te draaien)
 
Yep... een jaar geleden en hetzelfde alu-clubje.…

Dit heeft niets met een alu hoedje te maken, maar met de manier hoe je met wachtwoorden behoort om te gaan.

Je beheert alles via "MijnZiggo". Degene die dat doet is de administrator en heeft dus het administrator wachtwoord.

De andere gebruikers (TV, mail, wifispots) zijn gebruikers en behoren een gebruikers wachtwoord te krijgen.

Dit scheiden van wachtwoorden is gewoon standaard praktijk in elke goed beheerde omgeving. Net zo als op een PC waar je een beheerders wachtwoord instelt, maar voor normaal werk inlogt met een gebruikers wachtwoord.
 
@Briolet Heb je bovenstaande al eens met Ziggo besproken. Zo, Nee wat was daarvan de reden en Zo, Ja wat was de reactie van hun
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad @warrink, internet staat vol met klaagzangen, maar doe er dan wat aan en richt je écht tot Ziggo als het echt zo'n probleem is.
Niet via een forum dat gelezen wordt door Ziggo-medewerkers, maar echt in een mail of desnoods aangetekende brief richting Ziggo. Allemaal luitjes die teveel tijd over hebben om lange epistels te schrijven op fora, maar nooit, maar dan ook - in de meeste gevallen - nooit B zeggen.

En ja, Ziggo (lees: een medewerker) zal wel reageren dat het "erg goed is dat dit het opgemerkt is" en "zal dit dan doorspelen aan de verantwoordelijke" om er vervolgens helemaal niets meer aan te doen. De melder zal blij zijn met de dode mus... en Ziggo laat zich van zijn "goede" kant zien.

Top! :grin:

Oja...

Dit heeft niets met een alu hoedje te maken..

Is gewoon een koosnaampje voor een groepje lieden hier die dan ook even hun steun komen aangeven... rustig maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wel een reden kunnen verzinnen waarom Ziggo dit doet. Als je zoals nu hetzelfde wachtwoord als "mijn Ziggo" moet gebruiken blijft het gebruik ervan binnen het gezin (Ziggo gaat er dan vanuit dat je je gezinsleden wel kunt vertrouwen). Als je een apart wachtwoord aanmaakt zou je deze ook aan de buurman kunnen geven die geen Ziggo heeft. Op deze manier voorkom je deze vorm van misbruik
 
En dan is er een gast die nooit over wat dan ook op computergebied nadenkt, kortom een volslagen digibeet. Heeft overigens niets met intelligentie te maken, je komt ze overal tegen. En zo iemand verstrekt onnadenkend z'n wachtwoord aan z'n buurman. En op "Mijn Ziggo" reageert hij/zij met: "Nooit van gehoord", of "waarvoor was dit ook al weer?". Kortom, als dat het motief zou zijn dan helpt dat beslist niet altijd.

Althans, ik ga er van uit dat je "Mijn Ziggo" ook op een vreemde computer elders kan gebruiken. Of is dat niet zo?
 
Laatst bewerkt:
Mijn Ziggo kun je overal benaderen.

@ J. de Boer: reageer je op mijn bericht?
 
Natuurlijk is dit al veel vaker bij Ziggo gemeld, ook nog bij UPC indertijd.
Maar de provider doet er niets aan.
En mensen afkraken omdat ze dit probleem een probleem vinden, is dat nodig?
 
Terug
Bovenaan