• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Anoniem bellen uitzetten


digibeet!

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Berichten
5
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Enige tijd geleden heb ik anoniem bellen aan gezet omdat ik mijn nummer tijdelijk niet door wilde geven als ik belde. Dat heb ik gedaan met de codes de we vroeger daarvoor gebruikte: *31. Nu probeer ik Anoniem bellen weer uit te zetten en lukt het me niet met #31. Wat wel lukt is één nummer bellen met #31#0123456789 en dan wordt éénmalig het nummer meegestuurd. Het structureel weer uitzetten lukt mee niet. Als je klantenservice belt begrijpen ze er niets van, in hun systemen staat dat ik anoniem bellen uit heb staan (dat komt waarschijnlijk omdat ik geen gebruik had gemaakt van de on line tool en die klantenservice in die online tool kijkt). Klantenservice kent de codes niet (!!) dus kan niet helpen. Weet iemand hier hoe ik het han uitzetten?
 

Robert Koopman

Quality Member
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
18.488
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als je bij Mijn Ziggo inlogt wat staat er dan bij je telefoongegevens?
Dat je nog een geheim nummer hebt?
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
948
De opties *31 en #31 zijn eigenlijk alleen voor eenmalig anoniem/openbaar bellen, niet als structurele instelling. De optie zou je via MijnZiggo (Producten > Bellen) moeten kunnen wijzigen. Zo niet, stuur dan even een PM met het klantnummer en adres.

Groet,
Ben van Ziggo