• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Annuleren nextbox, nu 3 wkn geen internet

Lubbers

Forum Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2021
Berichten
3
Foutje bedankt!...keurig mn bestelling nextbox geannuleerd en mn huidige abonnement zou blijven bestaan..1x raden...dat is dus helemaal mis gegaan...nu 3 weken geen internet en voorlopig geen oplossing in zicht, de escalatieafdeling heb ik al een paar keer gesproken maar ook zij staan voor een raadsel...iemand ook dit probleem of dit gehad? ....ik weet het even niet meer...thuisonderwys en thuiswerken gaat niet nu......reviews van andere providers maken mij ook niet heel vrolijk
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.387
Wellicht even een (nette) mail naar Ziggo (via het internet van familie o.i.d.) met een toelichting en een leesbevestiging. (Geen tegenprestatie = storneren wegens niet geleverde diensten/producten). Een goede rechtsbijstandsverzekering is altijd handig, zo blijkt maar weer. Je zit zomaar onverwachts in de drup.
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.387
Misschien is alles inmiddels geregeld door Ziggo met TS @Lubbers en vernemen wij hier niets meer van.
De klacht van @Lubbers is toch:
"nu 3 weken geen internet en voorlopig geen oplossing in zicht, de escalatieafdeling heb ik al een paar keer gesproken maar ook zij staan voor een raadsel."?
Als je geen internet hebt, zal reageren op dit forum ook wel niet zo gemakkelijk gaan.