Algemene storingsmeldingen [deel 6]

Bij mij was de snelheid vanmorgen ook weg. Haalde nog maar 10Mbit. Upload was wel 40Mbit.
Na een modem reset haalde ik weer 500/40.
 
Sinds een paar dagen is het internet erg traag, ik hoor 250/25 te hebben, andere mensen in 5615 gebied ook problemen?
C2EDF62D-0202-4524-BB3E-4A3189A446FE.jpeg
 
Yes, modem en USG4P gereset... tot aan 28-5 was het goed daarna niet meer.
Firmware update van de USG etc > 4 weken geleden ..

morgen eens bellen..
 
Bedraad exact hetzelfde... intern WiFi hier is 400Mbit+
Zal morgen met de laptop eens direct op de ziggorouter meten om mijn netwerk uit te sluiten
 
kijk ook even hier

Er staat nu wel een dubbel stuk op de ziggo site
D63FC960-C2FB-4C84-B964-8F15B97E0E38.png
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 21359
In dit topic kun je algemene storingsmeldingen kwijt met betrekking tot je internetverbinding. Met algemene storingen bedoelen we storingen die (mogelijk) regionaal of landelijk zijn. Indien je een storing wilt melden, geef dan ook aan in welke regio of postcode je zit.

Voor individuele storingen kun je gewoon een nieuw topic aanmaken.

Voorgaande topics: deel 1 / deel 2 / deel 3 / deel 4 / deel 5

Het is geen absolute ramp, hooguit licht ongemak, maar het internet ligt er bij ons al sinds woensdagavond tien uur uit. De site van Ziggo meldt geen storingen. De klantenservice, die niet persoonlijk te raadplegen is, laat, nadat ik mijn postcode en huisnummer heb ingesproken, en nadat ik een paar keuzemenu’s heb doorgeworsteld, via een ingesproken boodschap weten dat het internet van Ziggo het niet doet vanwege een storing.

Ja, daar ben ik zelf ook wel achter. ‘Wij verwachten dat die vanavond om tien uur is opgelost’. Eerder vanmiddag luidde die boodschap nog ‘vijf uur vanmiddag’.

Wat voor een storing het is en welk gebied er precies getroffen is, dat zeggen ze niet. Laat ik me voorzichtig uitdrukken: ik vind de manier waarop Ziggo zijn klanten ‘inlicht’ over dit ongerief niet om over naar huis te schrijven.

Postcode 2312XZ
 
Terug
Bovenaan