Algemene storingsmeldingen [deel 6]

hallo Creative

tsja.....toch maar eens de vraag gesteld......je weet maar nooit.

ik zou ook gefrustreerd raken als ik hier thuis zoveel uitval zou hebben.

even afkloppen....nok,nok.nok on wood.....

gaat gelukkig al jaren stabiel

je zou denken dat er bij de TS misschien al iets bij het binnenkomen van het signaal bij de AOP of in de verbinding naar de straatkast in de wijk iets fout gaat.......zou er een monteurtje eens voor willen laten langskomen.
 
Ik vind het heel erg vreemd dat ik hier op het forum niets lees over de storingen (bijna) iedere ochtend weer opnieuw. Daarom resetten router, alles checken want ik dacht dat het probleem bij mij lag. Niet dus.
Op de website alle storingen kwam ik erachter dat het niet alleen een probleem bij mij is, maar in groot gedeelte van regio Amsterdam.
Download is nu deze week al voor de 3e keer zo traag dat pagina's niet laden, en steeds in de ochtend. (download 12mbps en upload 25mbps momenteel)
Hier zie je alle reacties, ook nu deze ochtend weer
 
Ik vind het heel erg vreemd dat ik hier op het forum niets lees over de storingen (bijna) iedere ochtend weer opnieuw.
Weet je, iemand moet de eerste zijn en als niemand de moeite neemt om een probleem te melden, dan lees je dus (bijna) iedere ochtend weer opnieuw niets over het probleem waar je blijkbaar al dagen lang mee geconfronteerd wordt.
 
ben benieuwd of Gijzbed nog de moeite heeft genomen om melding/contact met Ziggo op te nemen over de verbindings problemen in Zaandam Noord misschien ?
 
ja precies, na de melding niet meer iets gezien op het forum of er nog iets is ondernomen of dat dit al was gebeurd ?......jammer
 
Terug
Bovenaan