Tja, die vraag heb ik mezelf ook gesteld. Maar het interne netwerk werkte uitstekend en ik heb daar aardig wat aan hangen zowel bedraad als via wifi. Maar de dame van Ziggo servicedesk gaf al aan dat het modem slecht reageerde vanuit haar kant. Bij Ziggo hebben ze schijnbaar tooltjes om dat te kunnen meten. Maar goed, die cisco had ik al jaar of 15 ofzo en ik had al eerder om een nieuwe connectbox gevraagd, maar die zou ik pas krijgen als deze stuk zou gaan. En nu was het dan zover (en ik heb er zelf geen hand in gehad).
Overigens het ingestorte downloadsignaal kon ik alleen (tijdelijk) fixen door het ziggo modem te resetten. Dan ging het weer even goed, maar zodra ik weer te veel ging vragen van de download (spotify, netflix, gamen) zakte het weer als een baksteen in. Resetten van de Asus router loste dat probleem niet op. Verder was het Ziggo modem zaterdagavond helemaal de weg kwijt en zat die zichzelf constant te resetten, terwijl ik gewoon tv aan het kijken was en er geen pc ofzo aan stond.