Algemene storingsmeldingen [deel 6]


robjanssen

Product Tester
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
1.513
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Bij mij was de snelheid vanmorgen ook weg. Haalde nog maar 10Mbit. Upload was wel 40Mbit.
Na een modem reset haalde ik weer 500/40.
 

PcRene2

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2020
Berichten
3
Ziggo
Internet & Bellen
Gebied
fUPC
Sinds een paar dagen is het internet erg traag, ik hoor 250/25 te hebben, andere mensen in 5615 gebied ook problemen?
C2EDF62D-0202-4524-BB3E-4A3189A446FE.jpeg
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
402
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Modem al eens gereset?
 

PcRene2

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2020
Berichten
3
Ziggo
Internet & Bellen
Gebied
fUPC
Yes, modem en USG4P gereset... tot aan 28-5 was het goed daarna niet meer.
Firmware update van de USG etc > 4 weken geleden ..

morgen eens bellen..
 

oneapi

Forum Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
402
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Succes daarmee :6
 

PcRene2

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2020
Berichten
3
Ziggo
Internet & Bellen
Gebied
fUPC
Bedraad exact hetzelfde... intern WiFi hier is 400Mbit+
Zal morgen met de laptop eens direct op de ziggorouter meten om mijn netwerk uit te sluiten
 

janos

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
497
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Kan ziggo site niet bereiken. meerdere browsers geprobeerd. meer mensen last van.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.429
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
kijk ook even hier

Er staat nu wel een dubbel stuk op de ziggo site
D63FC960-C2FB-4C84-B964-8F15B97E0E38.png
 
Laatst bewerkt:

Halertje

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2020
Berichten
1
Bekijk bijlage 21359
In dit topic kun je algemene storingsmeldingen kwijt met betrekking tot je internetverbinding. Met algemene storingen bedoelen we storingen die (mogelijk) regionaal of landelijk zijn. Indien je een storing wilt melden, geef dan ook aan in welke regio of postcode je zit.

Voor individuele storingen kun je gewoon een nieuw topic aanmaken.

Voorgaande topics: deel 1 / deel 2 / deel 3 / deel 4 / deel 5
Het is geen absolute ramp, hooguit licht ongemak, maar het internet ligt er bij ons al sinds woensdagavond tien uur uit. De site van Ziggo meldt geen storingen. De klantenservice, die niet persoonlijk te raadplegen is, laat, nadat ik mijn postcode en huisnummer heb ingesproken, en nadat ik een paar keuzemenu’s heb doorgeworsteld, via een ingesproken boodschap weten dat het internet van Ziggo het niet doet vanwege een storing.

Ja, daar ben ik zelf ook wel achter. ‘Wij verwachten dat die vanavond om tien uur is opgelost’. Eerder vanmiddag luidde die boodschap nog ‘vijf uur vanmiddag’.

Wat voor een storing het is en welk gebied er precies getroffen is, dat zeggen ze niet. Laat ik me voorzichtig uitdrukken: ik vind de manier waarop Ziggo zijn klanten ‘inlicht’ over dit ongerief niet om over naar huis te schrijven.

Postcode 2312XZ