• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Algemene storingsmeldingen [deel 6]


Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
49
hallo Creative

tsja.....toch maar eens de vraag gesteld......je weet maar nooit.

ik zou ook gefrustreerd raken als ik hier thuis zoveel uitval zou hebben.

even afkloppen....nok,nok.nok on wood.....

gaat gelukkig al jaren stabiel

je zou denken dat er bij de TS misschien al iets bij het binnenkomen van het signaal bij de AOP of in de verbinding naar de straatkast in de wijk iets fout gaat.......zou er een monteurtje eens voor willen laten langskomen.
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
49
bestaat er bij Ziggo nog zo iets als installatie garantie ?

misschien kan TS daar gebruik van maken..............
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
755
Gebied
fZiggo
Denk dat er altijd garantie moet wezen. Welk vak je ook uitoefent.
 

Boris

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2004
Berichten
545
Ik vind het heel erg vreemd dat ik hier op het forum niets lees over de storingen (bijna) iedere ochtend weer opnieuw. Daarom resetten router, alles checken want ik dacht dat het probleem bij mij lag. Niet dus.
Op de website alle storingen kwam ik erachter dat het niet alleen een probleem bij mij is, maar in groot gedeelte van regio Amsterdam.
Download is nu deze week al voor de 3e keer zo traag dat pagina's niet laden, en steeds in de ochtend. (download 12mbps en upload 25mbps momenteel)
Hier zie je alle reacties, ook nu deze ochtend weer
 

reflex_1967

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2005
Berichten
2.347
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
heb super trage verbinging Ziggo go werkt niet Ziggo tv happert
normaal 500mbit
 

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
474
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ik vind het heel erg vreemd dat ik hier op het forum niets lees over de storingen (bijna) iedere ochtend weer opnieuw.
Weet je, iemand moet de eerste zijn en als niemand de moeite neemt om een probleem te melden, dan lees je dus (bijna) iedere ochtend weer opnieuw niets over het probleem waar je blijkbaar al dagen lang mee geconfronteerd wordt.
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
49
ben benieuwd of Gijzbed nog de moeite heeft genomen om melding/contact met Ziggo op te nemen over de verbindings problemen in Zaandam Noord misschien ?
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
gijzbed-opc
Lid geworden 21 dec 2007
Laatst gezien 2 nov 2019
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
49
ja precies, na de melding niet meer iets gezien op het forum of er nog iets is ondernomen of dat dit al was gebeurd ?......jammer