• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Algemene storingsmeldingen [deel 6]


gijzbed-opc

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
10
Nu al 3 weken de ene storing na de andere hier in Zaanstad-Noord, De langste duurde 36 uur en daarna 1 a 2 uur geen Telefonie en internet om hopeloos van te worden. Ben net weer overgestapt vanaf KPN nu al spijt.
 

gijzbed-opc

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
10
Ben net overgestapt van KPN naar ziggo,maar of dit een goede zet was,begin ik nu te betwijfelen
 

gijzbed-opc

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
10
Betere aanbieding +Ziggo sport + Next4K en het kabelsignaal is een scherper beeld TV. Maar van de week al diverse keren weer geen tv+internet en Tel.. dat is dan weer erg frustrerend.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Ah, kostenplaatje... ja, dan moet je de storingen maar voor lief nemen :)

Bitrate is bij beide providers ongeveer gelijk. SD lijkt wel wat minder ja (marginaal), maar bij glasvezel heb je altijd nog de 10 NL zenders in minimaal 12Mb/s hè. Ziggo Sport Totaal hebben we bij Ziggo de laatste jaren ook gewoon afgenomen (behalve testaanbieding van 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal), maar goed... als je daar graag naar kijkt, gewoon aanschaffen.

Maar goed, ieder zijn meug. Volgend jaar denk ik misschien weer anders... je ontvangt de meeste korting door eens te hoppen :)
 

gijzbed-opc

Forum Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Berichten
10
Hier is geen glasvezel. En de scherpte van het beeld mag je marginaal vinden maar is duidelijk te merken.
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Hmja, geen glasvezel... daar heb je het al. Toch wel blij dat wij een keuze hebben. SD is marginaal verschil, HD is geen verschil. Aangezien wij praktisch nooit naar die SD-zooi kijken... feest met de rest :D

Succes!
 

Goofy

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Berichten
49
hallo Gijzbed,

is er al eens contact met ziggo chat of webcare geweest op werkdagen voor het inplannen van een monteur om eens thuis en of ook de verbinding naar de straatkast door te meten ?

zo vaak uitval van verbindingen is toch verre van normaal........

of is dat al geprobeerd misschien ?
 

CreativeS

Product Tester
Lid geworden
1 jun 2011
Berichten
27.826
Ziggo
Geen Producten
Je zou toch op z'n minst denken dat men dat al eens gedaan heeft?