• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je nu gratis om zelf berichten te kunnen plaatsen!

Algemeen storingsmeldingen topic.


Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
656
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Nee, maar in "mijn Ziggo" kun je je signaal refreshen onder Producten --> Zenders en pincode herstellen.

Misschien helpt dat (kan wel enige uren duren dacht ik)
 

Eduard08

Forum Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
3.397
Gisteren regio Leek/Tolbert stelselmatig - met bepaald ritme - blokjes op een aantal zenders. Kort na 18.00 uur plotseling storing voorbij. Heb geconstateerd dat er tot dat moment FM piraten actief waren, dus mogelijk oorzaak buitenshuis. Hebben anderen op dit forum hier in de omgeving Leek/Tolbert een dergelijke beeldverstoring ook geconstateerd?
 

tichel

Forum Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1.247
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Maandag 15 juli 2019.

Foute EPG voor 24Kitchen HD voor 16 juli 2019.

De EPG voor 24. 24Kitchen HD is gelijk aan de EPG voor 5. RTL 5 HD.

Zie ziggogo.tv
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.292
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
postcode 6525 TX. Nijmegen sinds 00.05 geen TV signaal meer :-(
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.292
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Gelukkig we hebben weer beeld :-)
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
6.892
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Geluid toch ook hopelijk?
;)
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.292
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
lol net nog gecontroleerd , yep ook geluid :-)
 

stevefilmfreak54

Forum Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2009
Berichten
110
Goedemiddag probleemoplossers. Mijn schoonmoeder (85 jaar) moest begin dit jaar overstappen van analoge naar digitaal, dit is gebeurt, kreeg een mediabox (HD PACE) sindsdien heeft zij ALTIJD bij RTL4 slecht beeld, soms overzetten naar een andere kanaal en dan terug naar 4 wil een beetje verandering in brengen. Er zijn DRIE!! monteurs geweest, ze zeggen dat er is een kabelbreuk 12 meter van haar WCD, en dat waarschijnlijk ondergronds is, want bij metingen heeft zij zeer slechte ontvangst. Ze zouden toestemming vragen om een gat in de grond te maken, dat was 8 weken geleden en tot nu toe nul,komma,nul, wel elke maand €64 van haar rekening plukken. Wat ik vreemd vindt, nog geen ene van die monteurs van Ziggo heeft een andere modem/mediabox geprobeerd, zij woont in een 55+ complex met 40 bewoners en alleen zij heeft TV problemen. Ik heb zelfs twee keer geschreven naar Ziggo................zonder resultaat en/of contact. Zijn er hier mensen die zoiets ooit meegemaakt heeft naar het overstappen van analoge naar digitaal? Wie heeft het/een oplossing voor deze 85 jarige vrouw want Ziggo niet en dat is triest.:'):'):thumbsdownangry::thumbsdownangry:
 

Franz

Forum Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Berichten
1.416
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heeft ze geen optie over te stappen naar KPN of een andere aanbieder?
(dreigen met opzeggen/overstappen doet vaak wonderen)