Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Internet is hier ook 'stroperig' @smartie.
Maak overigens sowieso al geen gebruik van Ziggo DNS.
Zo heb je praktisch nooit een storing en zo blijft het ineens feest
Extrabox weigerde ook al dienst... opeens beeld en slaat nu steeds 'vast'.
Ik was het afgelopen jaar redelijk stoïcijns als er weer eens iemand verkondigde dat hij/zij ineens vaker storingen had/heeft sinds de fusie, maar ik weet inmiddels beter
Hier in Goutum telefoon weg, lampje op HB brand, kan dus niet bellen. is ook al een paar dagen zo. HB opnieuw opgestart helpt niet. Duurt zeker 5 minuten voordat de HB bij komt. Internet traag , maar nog steeds geen telefonie.
Hier ook weer
Zal het misschien mee te maken hebben met de 'spook' voicemails?
Telefoon geeft continu aan dat er een voicemailbericht is maar dat is niet zo.
Men noemt dat bij Ziggo 'spook' voicemails. Deze bug gaan ze oplossen doormiddel van het telefoniegedeelte ander software up te graden.
We hebben eerlijk gezegd nog geen 'spooktelefoontjes' of 'spookvoicemails' gehad. Over een eventueel 'spook' aan de telefoon kan ik helaas geen uitspraken doen , maar nee, geen last van (modemsoftware HB v00.28.1). Voicemail hebben we ook niet aanstaan, bedenk ik me net. Internet is nog niet helemaal lekker, maar het is beter dan vannacht.
Ik heb een andere software staan namelijk 1.18.2
Misschien moet mijn modem nog ge-update worden naar 00.28.1
En hopelijk dat wij dan verlost zijn van die 'spook' voicemails. Erg irri.