• Welkom op het Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door klanten van Ziggo
    Registreer je direct en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies.

Algemeen storingsmeldingen topic telefonie.

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.572
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Goede avond , meer mensen. met een vaste telefoon storing,
heb een Thomson modem , postcode 6525 Nijmegen .

Ik heb ook de storinsgpagina op de Ziggo site , gecheckt, maar die pagina komt niet door :-(
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.032
@Ronhaar Vervelend dat je problemen ervaart met bellen. Werkt het inmiddels weer? Stuur ons anders even een privébericht met je volledige postcode en huisnummer, dan kijken we samen naar het euvel! Groet, Leroy van Ziggo
 

Ronhaar

Product Tester
Lid geworden
4 jan 2005
Berichten
2.572
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
@Ronhaar Vervelend dat je problemen ervaart met bellen. Werkt het inmiddels weer? Stuur ons anders even een privébericht met je volledige postcode en huisnummer, dan kijken we samen naar het euvel! Groet, Leroy van Ziggo

Inmiddels opgelost, bedankt, een collega van je heeft een modem Swab gedaan en herwerkt vanmorgen weer. :-)
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.829
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Is de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Lijkt mij eerder een probleem van de telefoon zelf.
 

piente

Product Tester
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
2.829
Internet
  1. Ziggo
Digitale Televisie
  1. Ziggo
Je kunt nog 2 dingen doen.
  1. Contact met @Webcare Ziggo opnemen om bijv. je lijn door te laten meten.
  2. een andere telefoon proberen of je telefoon elders aansluiten.