• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Algemeen storingsmeldingen topic telefonie.

de vrije fries

Forum Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
102
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
hoi,

sinds enige tijd heb ik ipv de kiestoon wanneer ik de telefoon opneem 2 tonen door elkaar.
en sinds dinsdag krijg ik als ik gebeld wordt de tekst EXT-OPROEP ipv het telefoon nummer van diegene die mij belt
wie weet meer
 

smartie

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
483
Waarschijnlijk heb je last van een stuttertone (een onderbroken kiestoon). Dit betekend dat je een voicemailbericht hebt. Bel even naar 1233 en beluister je voicemail, als het goed is heb je dan weer een gewone kiestoon.
 

kees-1953

Forum Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
493
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
De vaste telefoon aansluiting.

Het is vreemd dat er op de Ziggo storingspagina geen vermeldingen zijn.
Je kunt de postcode check doen maar die geeft aan geen storing gevonden.
Vreemd de hele week zijn de er problemen bij mij met de vaste telefoon in A'dam.
Bellen met Almere wordt steeds onderbroken. Het probleem kan ook in Almere liggen.

Probleem is verholpen door Ziggo
 
Laatst bewerkt:

C0re

Quality Member
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
4.820
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Hier telefonisch niet te bereiken. Ik krijg wel de kiestoon, maar als ik nummer kies blijft de lijn dood. Als ik met mobiel naar het vaste nummer bel krijg ik melding "Het telefoonnummer dat je probeert... etc." Storing?

11:58: Opgelost.
 
Laatst bewerkt:

wanker76

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Berichten
68
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Op dit moment telefoon storing Ridderkerk 2985. Kan met mijn tele2 mobiel WEL m'n vaste nummer bereiken. Maar in ieder geval ben voor een KPN vast nummer in Dordrecht NIET bereikbaar. Uitbellen lijkt wel goed te gaan en reset van de Ziggo connect box heeft geen effect.

Nu staat deze storing keurig netjes op de Ziggo website, maar misschien zijn er meer gebruikers die (na ervaring in het verleden) eerst hier kijken en dan pas op de Ziggo site.....;)
 

Harry_Nack

Forum Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
32
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Als ik met mijn mobiel (Hollands Nieuwe) naar mijn vaste lijn bel hoor ik op mijn MOBIEL de lijn NIET over gaan alleen een beetje ruis.
De telefoon van mijn vaste lijn rinkelt echter wel.

Als ik opneem heb ik ook verbinding.
Dit is sinds gisterenavond.

Ik heb mijn connectbox al teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat hielp niet. Mijn mobiel restarten hielp ook niet.

Ervaren meer mensen dit probleem?