Al een maand geen telefoon

Een nieuw modem zonder werkende rj11 telefonie poort... kan je niet testen.
Trial and error.. modem swappen. Daarna verder zoeken.
 
…Nu hoor je bij bellen “dit nummer is niet in gebruik” dat is dan bijzonder.
de monteur heeft de modem gecheckt, deze zou goed zijn.

Met zo'n melding zou ik ook zeggen dat het probleem niet in het modem zit, maar dat jouw nummer niet in de centrale verwerkt is en niet aan een abonnement gekoppeld is.

Eigenlijk helemaal in lijn met wat jouw monteur aangaf:

de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
 
Oh trouwens gesprek met Ziggo trachten op te starten middels Ziggo Webcare maar tot op heden geen reactie.

Ontzettend vreemd dat het zo lang moet duren en niemand dit lijkt op te kunnen lossen! Sorry daarvoor. Voordat ik er hier verder op inga, heb ik inmiddels op je privébericht gereageerd.
 
Is opgelost. Monteur langs geweest, hoefde niet eens uit zijn auto te komen. Heeft voor de deur in auto contact gelegd met telefooncentrale en opnieuw aangemeld. Eerste monteur had dus ook gelijk. Chapeau voor de monteurs, de telefonische helpdesk snappen het dus echt niet en gedragen zich als horken. Wel goede opvolging via mail vanuit ziggo webcare waarvoor dank. Nu nog kijken of ziggo wat compenseert voor een maand geen telefoon en een hoop stress??? een ieder bedankt voor de input!
 
Terug
Bovenaan