Al een maand geen telefoon

Van der meer

Forum Gebruiker
Berichten
6
Goedemiddag allen, hierbij een probleem waar ik moedeloos van wordt. Ik heb al sinds 15 februari geen telefoonverbinding meer.
Eerst een andere telefoon aangesloten die zeker werkte en toen deed da aansluiting het nog niet.
vervolgens Ziggo gebeld en na de hele boel doorgelopen te hebben kwam de telefonist tot de conclusie dat er een monteur langs moest komen.
2 maart kwam er een monteur, deze heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en ook een eigen telefoon van hun geprobeerd, deze werkte niet.
de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
Hij belde ter plaatse met een collega van de bewuste afdeling en gaf na dit gesprek aan dat het nog ongeveer anderhalf uur zou duren en dat de telefoon dan weer zou werken.
Tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet! Ik ben nu een maand onderweg.
dus zojuist maar weer gebeld via de mobiel met Ziggo. Na een lange wachttijd en het wederom uitleggen aan een medewerker die het niet begreep (ook niet na overleg met zijn teamleider) zei hij mij door te verbinden met de afdeling die over de centrale ging.
in plaats van dat ik werd doorverbonden werd de verbinding verbroken. Inmiddels was ik een half uur verder.
Weer opnieuw bellen dan maar en zwaar gefrustreerd. Nu kreeg ik een dame aan de telefoon die zo op de visafslag kon werken.
Volgens haar moest er maar weer een monteur langskomen, toen ik aangaf dat dit geen zin had en dat er een link met de centrale gemaakt moest worden werd er op zeer onvriendelijke toon gemeld “u wilt toch een oplossing of niet!” Ik gaf aan dat zij het niet begreep en dat opnieuw een monteur langssturen geen oplossing was, er was al door een monteur geconstateerd dat het probleem niet bij mij lag immers.
Met een verschrikkelijke snauw gaf zij aan: ok meneer ik snap het dus niet, fijne dag verder en vervolgens gooide zij de hoorn erop....
lang leve de ziggo-service, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ziggo laat de klant gewoon in de kou staan middels niet capabele medewerkers die ook nog extreem onbeleefd zijn.
ik denk dat ik de vaste telefoon maar lekker laat zitten. In mei loopt mijn contract af, dan stap ik wel over naar een andere provider.
Zolang geen telefoon, er dan ook nog zoveel tijd mee bezig zijn en een grote mond toe als toetje, werkelijk ongehoord!!!!
 
Stuur een PM aan Ziggo webcare
Meld daarin kort je probleem (evt. link naar jouw bericht hierboven), klantnummer, of postcode + huisnummer.
 
Wel voor de zekerheid je modem opnieuw gestart na die nieuwe aanmelding?
 
Dank voor jullie reactie. Zojuist modem nogmaals opnieuw opgestart, nog niets.
als ik bel naar mijn vaste nummer hoor ik: dit nummer is niet in gebruik de verbinding wordt nu verbroken. Zal inderdaad kijken of ik via de chat wel een vriendelijk persoon tref. Baal hier hier gewoon zo van. Stellen steeds dezelfde vragen terwijl ik denk 2020 er is toch een dossier? Een monteur rapporteert toch ook zijn bevindingen
?
 
Maar die monteur met zijn anderhalf uur heeft je ook maar wat wijs gemaakt. Die wou gewoon naar huis waarschijnlijk.
En heeft een of ander lul verhaal opgehangen.
 
Nee..dat wordt hem ook maar verteld van kantoor af. Die weten ook niet bij wie dit gecompliceerde probleem neergelegd moet worden. Dus ..klant is de dupe.

Ik heb er ooit 1 gehad die was haar lijn 1 jaar kwijt..
En de beker voor een klant die 2 jaar haar internet niet werkend kreeg! No shit!

Kan er boeken over volschrijven.
 
Ziggo klantenservice wordt echt met de maand een groter drama. Dat zoiets simpels niet binnen één dag is opgelost is gewoon schande.
 
Zou een nieuw modem misschien helpen? Voordat je reageert met "Dan zou ik ook geen internetverbinding hebben", dat is niet waar. Een modem kan wel terdege half defect raken. Ik heb dat ooit zelf gehad. Was binnen een dag opgelost.
 
Goedemiddag allen, hierbij een probleem waar ik moedeloos van wordt. Ik heb al sinds 15 februari geen telefoonverbinding meer.
Eerst een andere telefoon aangesloten die zeker werkte en toen deed da aansluiting het nog niet.
vervolgens Ziggo gebeld en na de hele boel doorgelopen te hebben kwam de telefonist tot de conclusie dat er een monteur langs moest komen.
2 maart kwam er een monteur, deze heeft alles doorgemeten en gecontroleerd en ook een eigen telefoon van hun geprobeerd, deze werkte niet.
de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
Hij belde ter plaatse met een collega van de bewuste afdeling en gaf na dit gesprek aan dat het nog ongeveer anderhalf uur zou duren en dat de telefoon dan weer zou werken.
Tot op vandaag doet mijn telefoon het nog steeds niet! Ik ben nu een maand onderweg.
dus zojuist maar weer gebeld via de mobiel met Ziggo. Na een lange wachttijd en het wederom uitleggen aan een medewerker die het niet begreep (ook niet na overleg met zijn teamleider) zei hij mij door te verbinden met de afdeling die over de centrale ging.
in plaats van dat ik werd doorverbonden werd de verbinding verbroken. Inmiddels was ik een half uur verder.
Weer opnieuw bellen dan maar en zwaar gefrustreerd. Nu kreeg ik een dame aan de telefoon die zo op de visafslag kon werken.
Volgens haar moest er maar weer een monteur langskomen, toen ik aangaf dat dit geen zin had en dat er een link met de centrale gemaakt moest worden werd er op zeer onvriendelijke toon gemeld “u wilt toch een oplossing of niet!” Ik gaf aan dat zij het niet begreep en dat opnieuw een monteur langssturen geen oplossing was, er was al door een monteur geconstateerd dat het probleem niet bij mij lag immers.
Met een verschrikkelijke snauw gaf zij aan: ok meneer ik snap het dus niet, fijne dag verder en vervolgens gooide zij de hoorn erop....
lang leve de ziggo-service, dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ziggo laat de klant gewoon in de kou staan middels niet capabele medewerkers die ook nog extreem onbeleefd zijn.
ik denk dat ik de vaste telefoon maar lekker laat zitten. In mei loopt mijn contract af, dan stap ik wel over naar een andere provider.
Zolang geen telefoon, er dan ook nog zoveel tijd mee bezig zijn en een grote mond toe als toetje, werkelijk ongehoord!!!!
Zou een nieuw modem misschien helpen? Voordat je reageert met "Dan zou ik ook geen internetverbinding hebben", dat is niet waar. Een modem kan wel terdege half defect raken. Ik heb dat ooit zelf gehad. Was binnen een dag opgelost.

dank voor de reactie, ik zou zelf zeggen dat de lijn dan echt dood is. Nu hoor je bij bellen “dit nummer is niet in gebruik” dat is dan bijzonder.
de monteur heeft de modem gecheckt, deze zou goed zijn.
 
Terug
Bovenaan