• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Al een maand geen telefoon

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
1.194
Gebied
fZiggo
Een nieuw modem zonder werkende rj11 telefonie poort... kan je niet testen.
Trial and error.. modem swappen. Daarna verder zoeken.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.689
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
…Nu hoor je bij bellen “dit nummer is niet in gebruik” dat is dan bijzonder.
de monteur heeft de modem gecheckt, deze zou goed zijn.

Met zo'n melding zou ik ook zeggen dat het probleem niet in het modem zit, maar dat jouw nummer niet in de centrale verwerkt is en niet aan een abonnement gekoppeld is.

Eigenlijk helemaal in lijn met wat jouw monteur aangaf:

de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
 
Topicstarter
Topicstarter
V

Van der meer

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2020
Berichten
6
Is opgelost. Monteur langs geweest, hoefde niet eens uit zijn auto te komen. Heeft voor de deur in auto contact gelegd met telefooncentrale en opnieuw aangemeld. Eerste monteur had dus ook gelijk. Chapeau voor de monteurs, de telefonische helpdesk snappen het dus echt niet en gedragen zich als horken. Wel goede opvolging via mail vanuit ziggo webcare waarvoor dank. Nu nog kijken of ziggo wat compenseert voor een maand geen telefoon en een hoop stress??? een ieder bedankt voor de input!