• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis en bezoek deze site voortaan reclame vrij!

Al een maand geen telefoon


Topicstarter
Topicstarter
V

Van der meer

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2020
Berichten
6
Oh trouwens gesprek met Ziggo trachten op te starten middels ziggo webcare maar tot op heden geen reactie.
 

ber000000-6

Forum Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2008
Berichten
791
Gebied
fZiggo
Een nieuw modem zonder werkende rj11 telefonie poort... kan je niet testen.
Trial and error.. modem swappen. Daarna verder zoeken.
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.250
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
…Nu hoor je bij bellen “dit nummer is niet in gebruik” dat is dan bijzonder.
de monteur heeft de modem gecheckt, deze zou goed zijn.
Met zo'n melding zou ik ook zeggen dat het probleem niet in het modem zit, maar dat jouw nummer niet in de centrale verwerkt is en niet aan een abonnement gekoppeld is.

Eigenlijk helemaal in lijn met wat jouw monteur aangaf:

de monteur gaf aan dat wij niet stonden aangemeld bij een externe telefooncentrale en dat hij deze moest aanmelden.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
974
Oh trouwens gesprek met Ziggo trachten op te starten middels Ziggo Webcare maar tot op heden geen reactie.
Ontzettend vreemd dat het zo lang moet duren en niemand dit lijkt op te kunnen lossen! Sorry daarvoor. Voordat ik er hier verder op inga, heb ik inmiddels op je privébericht gereageerd.
 
Topicstarter
Topicstarter
V

Van der meer

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2020
Berichten
6
Ik wacht het af, mijn gegevens heb ik gegeven op de prive mail
 
Topicstarter
Topicstarter
V

Van der meer

Forum Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2020
Berichten
6
Is opgelost. Monteur langs geweest, hoefde niet eens uit zijn auto te komen. Heeft voor de deur in auto contact gelegd met telefooncentrale en opnieuw aangemeld. Eerste monteur had dus ook gelijk. Chapeau voor de monteurs, de telefonische helpdesk snappen het dus echt niet en gedragen zich als horken. Wel goede opvolging via mail vanuit ziggo webcare waarvoor dank. Nu nog kijken of ziggo wat compenseert voor een maand geen telefoon en een hoop stress??? een ieder bedankt voor de input!