Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

Als dit alleen op dit forum wordt gepost..blijft het onder ons.

Schop je probleem eens wat meer in de wijde wereld..lokaal blaadje..regio krant...tiktok filmpje..etc
 
Zit met hetzelfde probleem. Na jaren gebruik te hebben gemaakt van de mediabox XL, soms slechte WIFI verbinding in huis, toch maar gekozen voor een upgrade ook wegens aanscaf 4K tv. 5 dagen geleden gebeld en besloten voor de Internet Max en TV Max met Mediabox Next. In de mail las ik iets over een router en dacht oh nee als dat maar goed gaat. Op de dag dat oude abbonement eindigd valt mijn internet opeens weg. 5 minuten later wordt de Connectbox bezorgd. Dus ik denk ok aansluiten en dan heb ik wel internet. Nou vergeet het maar geen internet wel Wifi verbinding! Ook niet op oude Mediabox XL wel gewone tv.
Uiteraard bellen uren kwijt maar geen oplossing :( Schijnt iets met knop omzetten in India te zijn…Monteur kan pas morgen komen en zit ik dus tot die tijd zonder internet en kan ik niet werken. Ben schijnbaar niet de enige met dat probleem en het India verhaal. Het is al een tijdje bekend! Hoezo mij daar dan niet van op de hoogte brengen op moment dat ik besluit te veranderen? Internet is nu in deze tijd onmisbaar…we moeten thuiswerken vanwege de Corona!
Die monteur kan waarschijnlijk ook niets doen, omdat het probleem in het systeem en India zit. Wat is voor een idioterie is dit Ziggo? Hoop echt dat het snel wordt opgelost!! Ben behoorlijk pissed off!! >:(

Ik adviseer nu dus ook iedereen geen Ziggo te nemen of binnen Ziggo over te stappen naar ander abonnement.
 
Laatst bewerkt:
Monteur is inmiddels langs geweest idd iets met abonnement en "deconsolideren", ofwel omzetten. Was nog niet gedaan! Er is nu een "ticket" aangemaakt om ergens in India, lage loonland, iemand iets te laten invoeren. Ja schijnt anno 2021 technisch echt allemaal erg moeilijk te zijn bij Ziggo. Wat een wanbeleid…en de managers en CEO's van Ziggo maar lekker cashen. Binnen 24 uur zou dit geregeld moeten zijn…we wachten af
 
Zit met hetzelfde probleem. Na jaren gebruik te hebben gemaakt van de mediabox XL, soms slechte WIFI verbinding in huis, toch maar gekozen voor een upgrade ook wegens aanscaf 4K tv. 5 dagen geleden gebeld en besloten voor de Internet Max en TV Max met Mediabox Next. In de mail las ik iets over een router en dacht oh nee als dat maar goed gaat. Op de dag dat oude abbonement eindigd valt mijn internet opeens weg. 5 minuten later wordt de Connectbox bezorgd. Dus ik denk ok aansluiten en dan heb ik wel internet. Nou vergeet het maar geen internet wel Wifi verbinding! Ook niet op oude Mediabox XL wel gewone tv.
Uiteraard bellen uren kwijt maar geen oplossing :( Schijnt iets met knop omzetten in India te zijn…Monteur kan pas morgen komen en zit ik dus tot die tijd zonder internet en kan ik niet werken. Ben schijnbaar niet de enige met dat probleem en het India verhaal. Het is al een tijdje bekend! Hoezo mij daar dan niet van op de hoogte brengen op moment dat ik besluit te veranderen? Internet is nu in deze tijd onmisbaar…we moeten thuiswerken vanwege de Corona!
Die monteur kan waarschijnlijk ook niets doen, omdat het probleem in het systeem en India zit. Wat is voor een idioterie is dit Ziggo? Hoop echt dat het snel wordt opgelost!! Ben behoorlijk pissed off!! >:(

Ik adviseer nu dus ook iedereen geen Ziggo te nemen of binnen Ziggo over te stappen naar ander abonnement.
Exact hetzelfde probleem heb ik. Ik had een oude mediabox XL met ingebouwde modem. Nieuwe mediabox Next besteld. Op dezelfde dag van levering viel de oude mediabox uit (geen internet) en de nieuwe modem doet het niet. Ook te maken met een manuele aanpassing in de systemen. Voor mij nu 48uur zonder internet and counting....
 
Terug
Bovenaan