Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je toevallig wel 4g van Vodafone/Ziggo ?
Ik heb ook een tijdje zonder internet gezeten, en kreeg toen extra gig voor 4g en kon zo toch nog op internet. Vond ik wel netjes geregeld.
Kortom: Nee. Voor Vodafone klanten zal dit een vriendelijke geste zijn, voor niet-Vodafone klanten valt er blijkbaar niets te regelen.Ik bel de klantenservice met ons probleem → de medewerker bekijkt de systemen, escaleert het issue en geeft daarna een indicatie “met ongeveer 24 uur moet het probleem zijn opgelost” → ik leg uit dat ik daar weinig vertrouwen in heb gezien ik nu al 1, 2, 3… 6, 7 dagen op een oplossing wacht → er wordt mij 50GB mobiele data aangeboden, die ik steeds niet kan accepteren omdat wij allemaal een mobiel abonnement bij Tele2 hebben → de medewerker biedt nogmaals excuses aan en herhaalt de conclusie: “nog even geduld”.
Sorry, schijnbaar gemistZie mijn eerste bericht:
Kortom: Nee. Voor Vodafone klanten zal dit een vriendelijke geste zijn, voor niet-Vodafone klanten valt er blijkbaar niets te regelen.
Geen punt, ik ben allang blij dat je meedenkt!Sorry, schijnbaar gemist
Nogsteeds géén internet en géén telefonie... Inmiddels al dag 16.Alweer bijna donderdagavond, ben benieuwd.