Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.

Heb je toevallig wel 4g van Vodafone/Ziggo ?
Ik heb ook een tijdje zonder internet gezeten, en kreeg toen extra gig voor 4g en kon zo toch nog op internet. Vond ik wel netjes geregeld.
 
Heb je toevallig wel 4g van Vodafone/Ziggo ?
Ik heb ook een tijdje zonder internet gezeten, en kreeg toen extra gig voor 4g en kon zo toch nog op internet. Vond ik wel netjes geregeld.

Zie mijn eerste bericht:
Ik bel de klantenservice met ons probleem → de medewerker bekijkt de systemen, escaleert het issue en geeft daarna een indicatie “met ongeveer 24 uur moet het probleem zijn opgelost” → ik leg uit dat ik daar weinig vertrouwen in heb gezien ik nu al 1, 2, 3… 6, 7 dagen op een oplossing wacht → er wordt mij 50GB mobiele data aangeboden, die ik steeds niet kan accepteren omdat wij allemaal een mobiel abonnement bij Tele2 hebben → de medewerker biedt nogmaals excuses aan en herhaalt de conclusie: “nog even geduld”.
Kortom: Nee. Voor Vodafone klanten zal dit een vriendelijke geste zijn, voor niet-Vodafone klanten valt er blijkbaar niets te regelen.
 
Dit is toch niet te geloven zeg. Wat een logge bende is het bij Ziggo, zoiets simpels maar niemand bij Ziggo die de juiste knop kan vinden. Allemaal lopen ze weg voor hun verantwoordelijkheid. Lijkt me een mooie casus voor Consumentenbond/Radar/Kassa oid...
 
Ziggo is te groot en te log, meerdere processen zullen onbeheersbaar worden als dit genegeerd wordt. Ik voorspel chaos en wanhoop in toenemende mate.
 
Zie mijn eerste bericht:

Kortom: Nee. Voor Vodafone klanten zal dit een vriendelijke geste zijn, voor niet-Vodafone klanten valt er blijkbaar niets te regelen.
Sorry, schijnbaar gemist :embarrassed:
 
Update: situatie verslechterd… Eergisteren heeft een klantenservicemedewerker mijn vader overtuigd dat het wellicht toch aan de modem lag. Vandaag dus een nieuw modem gekregen en geïnstalleerd. Natuurlijk geen enkel resultaat, maar, nu met de nieuwe Connectbox ook géén telefoonverbinding meer. Ongekend….

De heer van de klantenservice gaf aan dat er vandaag een doorbraak zou zijn geweest: men zou weten hoe het probleem zou moeten worden opgelost. Meneer gaf aan dat wij tussen vanavond en donderdag weer internet zouden moeten hebben. Hoewel ik geen fluit van het bovenstaande geloof, hoop ik dat deze meneer toch gelijk krijgt.
 
Terug
Bovenaan