Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.


Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.004
@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.

@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten ^-^ maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.

Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
 
Topicstarter
Topicstarter
MMS2

MMS2

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2020
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@all, deze orderproblemen zijn echt niet tof en veroorzaken onnodige problemen zoals geen internet, geen TV, geen telefoon. Daar gaan we met uiterste zorg mee om. Door de omvang van het probleem waren er inderdaad afspraken zoals @BartV ook noemt en konden we daardoor ongewenst niet afwijken. ALLE gevallen zijn belangrijk, want achter iedere vastgelopen order zit een klant zonder een dienst.

@MMS2 daarom ben ik vanmorgen maar eens aan wat touwtjes gaan trekken om te peilen wat hier mogelijk is. Aangezien er vorige week ontzettend veel opgelost zijn, waarom deze dan nog niet? Dat had ik je eigenlijk willen laten weten ^-^ maar dat is er bij gebleven.
Daarom nu wel goed nieuws: de orderproblemen zijn voor je vader opgelost en werkt zijn internet (alleen nog niet op het laatst ontvangen modem) Ik stuur je voor dit laatste een privébericht zodat we ook dit kunnen afhandelen.

Een lastige tijd voor ons, dat begrijpen jullie allen! Sorry dat dit zo lang heeft geduurd.
@Webcare Ziggo Je bent een topper! Nogmaals, ik baal ervan dat het zo lang heeft geduurd, maar ik waardeer je inzet ontzettend. Wij hebben inmiddels inderdaad weer internet, na een snelle modemswap. Nogmaals merci!
 

René

Moderator
Lid geworden
13 okt 2001
Berichten
7.422
Ziggo
Internet & Televisie
Gebied
fUPC
Je kunt zonder corona gevaar een knuffel aan iemand geven hoor ...

15150092_01_001_01.jpg
 

hakadu

Forum Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2011
Berichten
9
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC

Frank19

Forum Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2020
Berichten
1
Ik heb ook dat probleem met de connectbox, bij mij werkt de telefonie niet. Ook dit probleem blijkt niet opgelost te kunnen worden.
Ook weer is Indië het probleem.