Al 7 dagen geen internet na overstap pakket, probleem in India.


totaal

Product Tester
Lid geworden
20 mei 2011
Berichten
4.030
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je toevallig wel 4g van Vodafone/Ziggo ?
Ik heb ook een tijdje zonder internet gezeten, en kreeg toen extra gig voor 4g en kon zo toch nog op internet. Vond ik wel netjes geregeld.
 
Topicstarter
Topicstarter
MMS2

MMS2

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2020
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Heb je toevallig wel 4g van Vodafone/Ziggo ?
Ik heb ook een tijdje zonder internet gezeten, en kreeg toen extra gig voor 4g en kon zo toch nog op internet. Vond ik wel netjes geregeld.

Zie mijn eerste bericht:
Ik bel de klantenservice met ons probleem → de medewerker bekijkt de systemen, escaleert het issue en geeft daarna een indicatie “met ongeveer 24 uur moet het probleem zijn opgelost” → ik leg uit dat ik daar weinig vertrouwen in heb gezien ik nu al 1, 2, 3… 6, 7 dagen op een oplossing wacht → er wordt mij 50GB mobiele data aangeboden, die ik steeds niet kan accepteren omdat wij allemaal een mobiel abonnement bij Tele2 hebben → de medewerker biedt nogmaals excuses aan en herhaalt de conclusie: “nog even geduld”.
Kortom: Nee. Voor Vodafone klanten zal dit een vriendelijke geste zijn, voor niet-Vodafone klanten valt er blijkbaar niets te regelen.
 

Knurk

Forum Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2011
Berichten
853
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Dit is toch niet te geloven zeg. Wat een logge bende is het bij Ziggo, zoiets simpels maar niemand bij Ziggo die de juiste knop kan vinden. Allemaal lopen ze weg voor hun verantwoordelijkheid. Lijkt me een mooie casus voor Consumentenbond/Radar/Kassa oid...
 

Rikhad

Forum Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2019
Berichten
107
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Ziggo is te groot en te log, meerdere processen zullen onbeheersbaar worden als dit genegeerd wordt. Ik voorspel chaos en wanhoop in toenemende mate.
 
Topicstarter
Topicstarter
MMS2

MMS2

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2020
Berichten
20
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Update: situatie verslechterd… Eergisteren heeft een klantenservicemedewerker mijn vader overtuigd dat het wellicht toch aan de modem lag. Vandaag dus een nieuw modem gekregen en geïnstalleerd. Natuurlijk geen enkel resultaat, maar, nu met de nieuwe Connectbox ook géén telefoonverbinding meer. Ongekend….

De heer van de klantenservice gaf aan dat er vandaag een doorbraak zou zijn geweest: men zou weten hoe het probleem zou moeten worden opgelost. Meneer gaf aan dat wij tussen vanavond en donderdag weer internet zouden moeten hebben. Hoewel ik geen fluit van het bovenstaande geloof, hoop ik dat deze meneer toch gelijk krijgt.