knarf59
Forum Gebruiker
- Berichten
- 144
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Sinds een 2-tal maanden ervaar ik een probleem met mijn accesspoint waarmee ik geen verbinding kan maken.
Bedraad is deze nog wel te benaderen, maar een wifi verbinding kan ik er niet mee maken. Niet met een mobiel, niet met een laptop.
Beide wifi's hebben een apart kanaal.
Na een reboot kan ik weer via wifi verbinding maken met het accesspoint en kom ik weer op internet.
Situatie:
Modem/Router/Wifi-1: Connect Box
Accesspoint/Wifi-2: TP-Link TL-WR810N
Bedraad is deze nog wel te benaderen, maar een wifi verbinding kan ik er niet mee maken. Niet met een mobiel, niet met een laptop.
Beide wifi's hebben een apart kanaal.
Na een reboot kan ik weer via wifi verbinding maken met het accesspoint en kom ik weer op internet.
Situatie:
Modem/Router/Wifi-1: Connect Box
Accesspoint/Wifi-2: TP-Link TL-WR810N