Abonnement wordt zomaar gestopt.

Rob Deijs

Forum Gebruiker
Berichten
27
Mijn huidige abonnement werd gestopt nadat ik een nieuwe Mediabox XL had ontvangen terwijl ik die nieuwe Mediabox nog niet eens had aangesloten en geretourneerd.
 
Dit is 'Lucht uw hart'. Wilde je dit alleen even kwijt, of had je een vraag?
Ik raad je sowieso aan om contact op te nemen de klantenservice van Ziggo. Die kunnen je vast helpen.

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.

1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

 
Ik wilde alleen mijn Hart luchten en aangeven dat zomaar je abonnement gestopt wordt terwijl je daar niet opvraagt. Blijkbaar laten ze je “nieuwe” abonnement al ingaan zonder dat je je nieuwe Mediabox hebt aangesloten.
Ja ik heb contact opgenomen met Ziggo maar het kan een paar dagen duren voordat het huidige abonnement is hersteld. M.a.w. we kunnen geen televisie meer kijken!!!!
 
Mocht je TV een DVB-C tuner hebben, dan kan je zolang kabelTV kijken. Doe je coaxkabel in de TV en zoek de digitale zenders. KabelTV signaal staat altijd op de kabel, tenzij ze de coaxkabel in je straatkast losmaken.
 
Ik heb echt geen idee of mijn Loewe TV DVB-C tuner heeft. Maar ik zal morgen met daglicht eens de coaxkabel rechtstreeks op de TV aansluiten en met de Handleiding van de TV proberen de digitale zenders op te zoeken. Maar het is allemaal een hoop gedoe, terwijl dit niet nodig was geweest.
Daar komt bij men gaat er maar van uit dat je technisch bent!!!
 
Hoe lang na het ontvangen van de nieuwe mediabox was dat?

Meestal heb je hooguit een of twee weken.
 
Ontvang je wel NPO 1 op je box of helemaal geen zenders? Mocht je de NPO zenders wel ontvangen, dan zit de rest vanaf kanaal 925 bij KabelTV
 
Ja NPO 1 ontvang ik en ja de rest zie ik ook vanaf kanaal 925 behalve SBS 9 niet maar dat is nu even niet belangrijk.
Jammer dat de klantenservice van Ziggo deze mogelijkheid blijkbaar niet weet!!!
 
Hoe lang na het ontvangen van de nieuwe mediabox was dat?

Meestal heb je hooguit een of twee weken.
Hallo Casper,

De nieuwe Mediabox had ik 1 dag in huis. Maar na nader te hebben geïnformeerd, kon ik hiermee niets meer dan mijn huidige Mediabox, (niet juist geïnformeerd bij de Mediamarkt door een Ziggo medewerker) terwijl het abonnement wel duurder werd. Dus de “nieuwe“ Mediabox is nog niet eens uit de doos geweest en dus ook niet aangesloten geweest op het netwerk.
Dus na 5 dagen nadat ik bij de Mediamarkt ben geweest en dus de bestelling in gang is gezet hebben we geen TV meer.
Maar de oplossing om te kijken vanaf kanaal 925 werkt uitstekend.
 
Terug
Bovenaan