Hans Niemeijer
Forum Gebruiker
- Berichten
- 8
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
In 2011 nam ik een 3-in-1 pakket van UPC., inmiddels Ziggo. Het deel internet had een download 40Mbit/s en is door Ziggo aangepast naar 50Mbit/s. In de factuur van mei 2019 stond dat mijn pakket van naam was veranderd (Internet Start XL en en TV Start) MAAR dat aan de prijs van EUR 52,00 en inhoud (50Mbit/s) niets zou veranderen. In juli 2019 was de inhoud wel veranderd, naar 100Mbit/s en voor EUR 2,50 meer. Je kunt natuurlijk zeggen, leuk 50Mbit/s er bij voor maar EUR 2,50. Maar ik heb helemaal niet om meer snelheid gevraagd! 50Mbit/s is voor mij genoeg. Nu (vandaag 17 januari 2020) staat op de website dat Internet Start met een download van 50Mbit/s EUR 52,00 kost. Iets wat ik dus al had! Ik zou dus mijn abonnement kunnen aanpassen omdat Ziggo ongevraagd mijn abonnement heeft aangepast. De klantenservice zegt dat ik een abonnement voor 100MBit/s heb maar dat heb ik dus helemaal niet aangevraagd. Wie heeft dit ook meegemaakt? En is dit naar tevredenheid van de klant opgelost?