In oktober 2020 aanvraag gedaan voor zakelijk internet.
8 Maanden verder na nodige mails telefoontjes nog steeds niet compleet. In februari 2021 kabel aangelegd , betreft hier nieuwbouw, en iedere maand nieuw plan wanneer daadwerkelijk word afgemaakt en aangesloten. Komen echter nooit opdagen en krijg steeds weer nieuwe datum volgende maand.
Vanmorgen, inmiddels juni een uur aan de telefoon gehangen en uiteindelijk kon een zekere Leticia niet helpen omdat ze het ook niet wist. Wie wel? De aannemer van Ziggo? Wie is dat? De opdracht is van ziggo naar de aannemer en niet via ons.
Kunnen ze niet meehelpen. Uiteindelijk is de verbinding verbroken en zoek het maar uit.
Wat een flut oplossing van ziggo, dus niet. Ik ben even ver, geen aansluiting geen oplossing. Iemand moet toch hier verantwoordelijk zijn? De volgende aansluiting 18 juni gepland , geloof er niet meer in. En zo blijf je als klant helemaal gefrustreerd achter.
C.D
8 Maanden verder na nodige mails telefoontjes nog steeds niet compleet. In februari 2021 kabel aangelegd , betreft hier nieuwbouw, en iedere maand nieuw plan wanneer daadwerkelijk word afgemaakt en aangesloten. Komen echter nooit opdagen en krijg steeds weer nieuwe datum volgende maand.
Vanmorgen, inmiddels juni een uur aan de telefoon gehangen en uiteindelijk kon een zekere Leticia niet helpen omdat ze het ook niet wist. Wie wel? De aannemer van Ziggo? Wie is dat? De opdracht is van ziggo naar de aannemer en niet via ons.
Kunnen ze niet meehelpen. Uiteindelijk is de verbinding verbroken en zoek het maar uit.
Wat een flut oplossing van ziggo, dus niet. Ik ben even ver, geen aansluiting geen oplossing. Iemand moet toch hier verantwoordelijk zijn? De volgende aansluiting 18 juni gepland , geloof er niet meer in. En zo blijf je als klant helemaal gefrustreerd achter.
C.D