• Welkom op het onafhankelijke Ziggo forum. Een forum voor en door klanten van Ziggo.
    Registreer je gratis en stel zelf een vraag of neem deel aan de discussies!

Aanvraag zakelijk internet - na 8 maanden nog niets

C.D

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2021
Berichten
7
In oktober 2020 aanvraag gedaan voor zakelijk internet.
8 Maanden verder na nodige mails telefoontjes nog steeds niet compleet. In februari 2021 kabel aangelegd , betreft hier nieuwbouw, en iedere maand nieuw plan wanneer daadwerkelijk word afgemaakt en aangesloten. Komen echter nooit opdagen en krijg steeds weer nieuwe datum volgende maand.
Vanmorgen, inmiddels juni een uur aan de telefoon gehangen en uiteindelijk kon een zekere Leticia niet helpen omdat ze het ook niet wist. Wie wel? De aannemer van Ziggo? Wie is dat? De opdracht is van ziggo naar de aannemer en niet via ons.
Kunnen ze niet meehelpen. Uiteindelijk is de verbinding verbroken en zoek het maar uit.
Wat een flut oplossing van ziggo, dus niet. Ik ben even ver, geen aansluiting geen oplossing. Iemand moet toch hier verantwoordelijk zijn???? De volgende aansluiting 18 juni gepland , geloof er niet meer in. En zo blijf je als klant helemaal gefrustreerd achter.
C.D
 
Topicstarter
Topicstarter
C

C.D

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2021
Berichten
7
En de datum is alweer verschoven naar 25 juni en zo schuift hij steeds weer verder. Inmiddels weet ik van de gemeente dat er überhaupt geen vergunning is aangevraagd voor het tweede deel. Deze smoes word door de aannemer gebruikt voor het verzetten van de werkzaamheden. Ik weet ook na contact met de gemeente dat de aannemer Lomitel uit Echt is. Maar deze kun je ook niet bellen. Je krijgt een Engels antwoordapparaat waar ze vragen voor een code, die we niet hebben.
Ziggo stelt deze aannemer aan. Zij kunnen dan toch ook de aannemer aanspreken op het verzuimen van de afspraak. Wij kunnen geen kant op en Ziggo zegt dat we een mail moeten sturen of bellen. Dit zijn we nu al maanden aan het doen en iedere keer moeten we afwachten want ziggo kan en WIL HELEMAAL NIET HELPEN.
8 maanden verder en gefrustreerd.
Wat een ellende.
C.D
 

Briolet

Forum Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2012
Berichten
3.658
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Inmiddels weet ik van de gemeente dat er überhaupt geen vergunning is aangevraagd voor het tweede deel.

Hoezo is er een vergunning nodig? Je schrijft in het begin:

In februari 2021 kabel aangelegd

Hij moet blijkbaar alleen nog afgemonteerd worden en daar heeft de gemeente niets mee te maken.
 

Webcare Ziggo

Webcare Ziggo
Lid geworden
24 jan 2017
Berichten
1.024
Dat is nogal een tijd wachten...wat hier precies de status is en aanspreekpunt voor deze situatie is wel duidelijk: aannemer. Daar ondersteun ik je graag bij, start een privé conversatie en stuur ons daar je postcode, huisnummer en naam + geboortedatum contracthouder.
 
Topicstarter
Topicstarter
C

C.D

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2021
Berichten
7
Wij wonen in de gemeente simpelveld.
Daar moet voor alles een vergunning aangevraagd worden ook voor het graven van een sleuf voor ziggoaansluiting en zelfs voor een airco. Dat de gemeente verder niets kan betekenen snap ik zelf ook wel.dat kan alleen ziggo.
Maar waarschijnlijk heeft het geholpen dat ik hier geklaagd heb. Vanmorgen zonder enige aankondiging, de datum was immers verschoven naar 25 juni, is de rest eindelijk 15 meter verderop aangesloten. Communicatie zou ook veel beter kunnen. Maar we zijn blij dat na 8 maanden onze aansluiting is voltooid
C.D
 
Topicstarter
Topicstarter
C

C.D

Forum Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2021
Berichten
7
Ik moet helaas mijn blijheid weer intrekken.
Afgelopen maandag hebben ze na 8 maanden eindelijk het aansluiten van het internet verder afgehandeld. Maar helaas alles qua kabels ligt nu eindelijk op zijn plek. Maar helaas Ziggo heeft er verder niets mee gedaan. We hebben dus nog steeds GEEN internet. Vandaag is het zaterdag 12 juni en hadden gehoopt op eindelijk reactie van ziggo welk pakket we willen zodat het daadwerkelijk kan worden afgerond. Hoelang moet dit nu weer duren.
C.D.
 

Dynabite

Forum Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2013
Berichten
1.162
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Uhh, moet je niet gewoon op de site of via de servicedesk een pakket aanvragen? lijkt me sterk dat Ziggo contact gaat opnemen om te vragen wat voor pakket iemand wil. Dat soort problemen onthouden ze toch niet.

Betaal je nu niks? Of heb je op papier al een abonnement?
 
Laatst bewerkt: