Aanpassing Ziggo Abbo is migraine gevend...

Geeek

Forum Gebruiker
Berichten
51
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nou allereerst is het telefoon wachtmenu hoogst irritant :knuppel: nergens de goede keuze te vinden en je beland in een soort doolhof zou ik bijna zeggen na tien minuten *** muziek hou ik het voor gezien, de chat op kom je in contact met een bijna zwakbegaafd persoon(overdreven gezegd dan :gestoord:) maar goed wel heel aardig alleen je bent veel tijd kwijt met alles uitleggen, opzoeken, weer intypen weer extra uitleg weer opzoeken enz en ja hoe aardig ook nu is het de vraag of nu alles ook daadwerkelijk goed komt, ik hou mezelf vast ik vrees nu al voor problemen, en ik had ook al tien keer mijn IBAN telefonisch doorgegeven en ingetypt in op MijnZIGGO maar dat systeem doet het domweg gewoon niet en ja het is tot tien tellen steeds.

Neven opmerking:ik vind de optie internet snelheid naar 50Mbps/5Mbps oudbollig en niet meer van deze tijd het is antiek en hoort minsten de dubbele snelheid te zijn vindt ik dan ;) adios!
 
Nou met die opmerking over die internetsnelheid van 50/5 ben ik het helemaal mee eens, af en toe kan je het dubbele nemen, maar kijk uit en lees goed want dan zit er weer (ziggo eigen) een addertje onder het gras.
 
Don't mess with the system ... or the system will mess with you!
Dat beschrijft zo'n beetje de Ziggo administratie ...
 
waarom niet via je mijn ziggo website aanpassen? Snel en makkelijk. En anders een keer overdag door de week bellen tref je een andere medewerker kan het ook snel en goed gaan hoor.
 
Terug
Bovenaan