• Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!

Aanbieding Start M in oktober


Topicstarter
Topicstarter
Gerardus

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.917
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@BartV Het is wel een speciale aanbieding, want ik kan het niet voor die prijs en voorwaarden bij Vodafone krijgen. Jouw definitie van spam is ook niet juist, maar daar hebben anderen al op gereageerd.

Ik weet nog steeds niet of dit een persoonlijke mail is of een algemene. I.V.M vakantie wil ik niet zonder telefoon komen te zitten. Als ik een datum zou kunnen aangeven, zou ik het wel doen. Dus de vraag aan anderen die dezelfde aanbieding hebben gekregen om te reageren. Ik zal toch niet de enige zijn.
 

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
455
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
@BartV Het is wel een speciale aanbieding, want ik kan het niet voor die prijs en voorwaarden bij Vodafone krijgen.
Ik heb een andere mail gekregen dan jij. In die van mij stond gewoon een link naar de pagina met sim only-abonnementen van Vodafone: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/
Ik begrijp heel goed dat jij blij bent met je speciale aanbieding. Dat zou ik ook zijn. Ik gun het jou en ieder ander die een mooie aanbieding heeft gekregen, van harte.
Maar ondanks de ronkende onderwerpregel van het aan mij gestuurde mailtje "Speciaal voor jou: een scherp aanbod" was er aan dat aanbod niets speciaals en/of scherps. Het bevatte ook niets nieuws ten opzichte van het mailtje dat ze me eerder al hadden gestuurd. Vandaar spam.
 

DirkLui

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Berichten
612
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik heb een andere mail gekregen dan jij. In die van mij stond gewoon een link naar de pagina met sim only-abonnementen van Vodafone: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/
Ik begrijp heel goed dat jij blij bent met je speciale aanbieding. Dat zou ik ook zijn. Ik gun het jou en ieder ander die een mooie aanbieding heeft gekregen, van harte.
Maar ondanks de ronkende onderwerpregel van het aan mij gestuurde mailtje "Speciaal voor jou: een scherp aanbod" was er aan dat aanbod niets speciaals en/of scherps. Het bevatte ook niets nieuws ten opzichte van het mailtje dat ze me eerder al hadden gestuurd. Vandaar spam.
En wat doe je met SPAM: druk op de delete toets. Daat gaat heel snel, veel sneller dan hier een bijdrage te doen in een topic. Maar dat laatste lucht waarschijnlijk wel op.:)
 
Topicstarter
Topicstarter
Gerardus

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.917
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
@BartV Ik zie in die link toch echt wel de speciale aanbieding. Als jij aan de voorwaarden van Ziggo voldoet, heb je toch alle voordelen, zoals dubbele data etc. Ik neem aan dat je er aan voldoet.(volgens jouw foruminstellingen wel)

En jij hebt een persoonlijke mening over wat jij spam noemt. De gangbare mening/feit is dat dit in zijn geheel geen spam is.
 
Topicstarter
Topicstarter
Gerardus

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.917
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
De link is in ieder geval persoonlijk. Ik ben er nog maar niet op in gegaan i.v.m de volgende tekst:

We hebben zes werkdagen nodig om je nummer(s) van Ziggo Mobiel naar Vodafone over te zetten. Je ontvangt een sms van Vodafone op de dag waarop je nummer wordt overgezet. De nieuwe Vodafone simkaart(en) krijg je per post. Houd hier dus rekening mee als je op vakantie gaat.

Aangezien ik over 6 dagen nog niet thuis ben. Het kan natuurlijk zijn dat ik daarna nog een datum mag kiezen, maar gezien bovenstaande denk ik dat niet.
 

BartV

Product Tester
Lid geworden
11 okt 2012
Berichten
455
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
En wat doe je met SPAM: druk op de delete toets. Daat gaat heel snel, veel sneller dan hier een bijdrage te doen in een topic. Maar dat laatste lucht waarschijnlijk wel op.:)
Nee, zo simpel is het niet.
  1. Ik lees op diverse plaatsen dat Ziggo prachtige persoonlijke aanbiedingen doet.
  2. Ik ontvang regelmatig van Ziggo mails met relevant nieuws.
  3. Nu ontving ik van Ziggo een mail met de veelbelovende onderwerpregel "Speciaal voor jou: een scherp aanbod". Natuurlijk verwijder ik dat bericht niet ongezien, want de mail kan een voor mij relevante prachtige persoonlijke aanbieding bevatten.
Echter, het mailtje bevatte geen nieuws én geen (al of niet prachtige) persoonlijke aanbieding, maar slechts een verwijzing naar een standaard Vodafone-abo'tje met standaard Ziggo perks waar ze me al eerder van op de hoogte hadden gesteld.
En nog maar een keer voor alle duidelijkheid: het is vooral de onderwerpregel waar ik over val. Die vind ik opzettelijk misleidend.
Waarom niet "Dit biedt Vodafone aan Ziggo-klanten" of iets dergelijks? Dat dekt de lading zonder enige misleidende beloften te doen.

@Gerardus
Wikipedia zegt: "Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten..." Ik wens geen misleidende berichten te ontvangen.
 

warrink

Forum Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Berichten
10.370
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fUPC
Tja, vallen over een onderwerpregel dat lijkt me eerder een zaak voor de afdeling communicatie dan talloze bijdragen over je ergenissen in dit forum. Neem eens kontakt op en w.s. regelen ze zo een beter aanbod voor je. :P
 

DirkLui

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Berichten
612
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
De link is in ieder geval persoonlijk. Ik ben er nog maar niet op in gegaan i.v.m de volgende tekst:

We hebben zes werkdagen nodig om je nummer(s) van Ziggo Mobiel naar Vodafone over te zetten. Je ontvangt een sms van Vodafone op de dag waarop je nummer wordt overgezet. De nieuwe Vodafone simkaart(en) krijg je per post. Houd hier dus rekening mee als je op vakantie gaat.

Aangezien ik over 6 dagen nog niet thuis ben. Het kan natuurlijk zijn dat ik daarna nog een datum mag kiezen, maar gezien bovenstaande denk ik dat niet.
Ik ben er op ingegaan en kon geen andere datum kiezen. Maar die 6 werkdagen kloppen tot nu wel.
 

DirkLui

Forum Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2010
Berichten
612
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Nee, zo simpel is het niet.
  1. Ik lees op diverse plaatsen dat Ziggo prachtige persoonlijke aanbiedingen doet.
  2. Ik ontvang regelmatig van Ziggo mails met relevant nieuws.
  3. Nu ontving ik van Ziggo een mail met de veelbelovende onderwerpregel "Speciaal voor jou: een scherp aanbod". Natuurlijk verwijder ik dat bericht niet ongezien, want de mail kan een voor mij relevante prachtige persoonlijke aanbieding bevatten.
Echter, het mailtje bevatte geen nieuws én geen (al of niet prachtige) persoonlijke aanbieding, maar slechts een verwijzing naar een standaard Vodafone-abo'tje met standaard Ziggo perks waar ze me al eerder van op de hoogte hadden gesteld.
En nog maar een keer voor alle duidelijkheid: het is vooral de onderwerpregel waar ik over val. Die vind ik opzettelijk misleidend.
Waarom niet "Dit biedt Vodafone aan Ziggo-klanten" of iets dergelijks? Dat dekt de lading zonder enige misleidende beloften te doen.

@Gerardus
Wikipedia zegt: "Spam is een verzamelnaam voor ongewenste berichten..." Ik wens geen misleidende berichten te ontvangen.
Zo simpel is het volgens mij wel. Als U een mail als SPAM beschouwd (en of dat nu voor of na dat U er tijd aan besteed heeft) dan rest U nog steeds de actie met de delete toets. En er is een verschil tussen ongewenste berichten (zoals voor bepaalde pillen en al die Nigeriaanse ooms en tantes waarvan ik van het bestaan niet afwist die mij als erfgenaam benoemd hebben, credit cards die ik heb maar wel geblokkeerd worden enz enz) en misleidende berichten (die U eerst moet bekijken om te kunnen zien of ze U misleiden.

O ja, alleen op vrijdag middag reageer ik op dit soort bijdragen. Gewoon om eens lachend het weekend in te gaan ;D
 
Topicstarter
Topicstarter
Gerardus

Gerardus

Forum Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
1.917
Ziggo
Alles in 1
Gebied
fZiggo
Ik ben er op ingegaan en kon geen andere datum kiezen. Maar die 6 werkdagen kloppen tot nu wel.
Dank DirkLui. Daar kan ik wat mee. Dan wacht ik gewoon af tot ik bijna weer naar huis ga, om de aanvraag te laten vervroegen.