Horizon box.

Omadoor

Forum Gebruiker
Berichten
1
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb sinds dat ik die box heb, heel veel problemen. Ze zijn er vaak mee bezig ,maar het schiet niet op. Ik betaal zoveel per maand voor iets wat bij mij nog nooit goed gewerkt heeft.
Soms wil ik een, opgenomen programma bekijken, heb ik geen geluid. Moet ik weer terug. Dan ben ik aan het kijken, staat het beeld stil, veel grote blokken beeld en veel gekraak. Dan weer terug. Dan ,onder het kijken, springt hij terug naar het opgenomen programma,s.
Hij is super traag. Springt zelf op reset. Wat een lol voor zoveel geld
 
Heb je de box al eens rechtstreeks aangesloten op je aop?
Hoe oud zijn je coaxkabels?

Is je signaalkwaliteit wel goed evenals de sterkte van je signaal?

En mogelijk helpt een front-snel reset.


Zoniet stuur een bericht aan @Webcare Ziggo om je verder te helpen
 
Een vraag: vanmorgen nog aan gehad vanwege de verkiezingen, uit gehad, moest weg, toen terug, en nu heb ik alleen beeld, geen geluid,
Het een en ander uitgeprobeerd. Volumeknop aan/uit, gewoon niks,
Zie wel bij uit/aan volumeknop de 4x op het tv scherm ....wat betekent dit?
Heb een mediabox XL volgens Ziggo
TV een Philips wel in 2015 geinstalleerd. Nooit problemen. Volgens Ziggo een HDMI kabel niet goed kapot o.i.d.
Heb een mediabox XL dus. nieuwe Batterijen??? Rara.
 
Als het kan inderdaad je hdmi kabel verwisselen. Kan een handshake probleem zijn. En mogelijk heb je na je gebruik van de box een update gehad. Mogelijk helpt het los koppelen van de box met je tv en weer aansluiten al.
 
Ik heb dat probleem heel soms ook met mijn Philips tv uit 2015. De box uit en weer aan zetten verhelpt het euvel. Het ligt niet aan de HDMI kabel in ieder geval. Mijn andere hardware aan die aan de tv is aangesloten heb ik het niet
 
IDD nog steeds Rara..gisterenavond nog ff met ziggo gebeld..wel zelf kabels erin/eruit, eentje zelfs verplaatst (denk ik...) , nog niks toen maar afspraak en monteur komt vandaag, voor niksc Want vanmorgen tv aangezet en hoorde zowaar geluid. Paar keer uit weer aan/uit.
Rara..

@piente Ik had gewoon goed beeld. Geluid had ik niet, nu wel dus.
 
Iig niet HDMI probleem. Wat Ziggo monteur wel heeft gedaan een doosje (naam?) in meterkast vervangen. De mijne scheen iets verouderd te zijn.
 
Terug
Bovenaan