Geen zenders gevonden

Nouja het ligt er aan wat je woonplaats is, Ziggo is namelijk verdeeld in oud Ziggo gebied waar ze de instellingen gebruiken die je als eerste aangaf (474 mhz en symbolrate 6875) en daar is met name de humax apparatuur in gebruik. Maar je hebt ook oud upc gebied waar die 164 mhz met symbolare 6900 gebruikt wordt. Vandaar dat AFCA dat suggereerde.

Als de box helemaal niks kan vinden raad ik aan de kabels en pluggen te controleren of de humax ontvanger aan te sluiten op de plek waar de groene kabel de woning binnenkomt. Als je daar dan nog geen signaal hebt kan de box defect zijn of er staat geen signaal op de aansluiting. In beide gevallen moet je Ziggo bellen .
 
Nouja het ligt er aan wat je woonplaats is, Ziggo is namelijk verdeeld in oud Ziggo gebied waar ze de instellingen gebruiken die je als eerste aangaf (474 mhz en symbolrate 6875) en daar is met name de humax apparatuur in gebruik. Maar je hebt ook oud upc gebied waar die 164 mhz met symbolare 6900 gebruikt wordt. Vandaar dat AFCA dat suggereerde.

Als de box helemaal niks kan vinden raad ik aan de kabels en pluggen te controleren of de humax ontvanger aan te sluiten op de plek waar de groene kabel de woning binnenkomt. Als je daar dan nog geen signaal hebt kan de box defect zijn of er staat geen signaal op de aansluiting. In beide gevallen moet je Ziggo bellen .

Ik heb alles al een paar keer opnieuw aangesloten, zonder resultaat. Ik zal proberen of ik de box kan aansluiten waar de kabel binnenkomt.
 
Heb je het al geprobeerd met een extra 0 achter de frequentie? Frequentie wordt dan 474000
 
De sterkte en kwaliteit staat ook op 0%.
Je hebt dus geen signaal.
Is de coaxkabel goed? Heeft de TV wel beeld als je hem daar op die kabel aansluit?
Humax al eens ergens anders geprobeert, zodat je weet dat hij niet defect is?
 
Inmiddels is het probleem opgelost, Ziggo had verkeerde kabels bijgeleverd.
 
Er zat één kabel bij met een groene en rode kant en twee kabels met twee rode kanten. Maar er waren twee kabels met een rode en groene kant nodig. Ziggo heeft de fout ook erkend en een vergoeding toegezegd hiervoor.
 
Terug
Bovenaan